November 2016

5 av 9 befruktet! Er ikke det litt lite mtp hvor tilrettelagt det er? Men hun sa at de vet ikke noe om deling før imorgen:( Har innsett kl 10.30.

Har ganske vondt idag jeg. Andre som har hatt det dagen etter uttak?

5 av 9 befruktet! Er ikke det litt lite mtp hvor tilrettelagt det er? Men hun sa at de vet ikke noe om deling før imorgen:( Har innsett kl 10.30.

5 er bra! Kanskje rett under snittet for befruktning, men slett ikke verst :)
Lykke til i morgen, går nok bra skal du se :)

Og god bedring!

Jeg er ganske sikker på at jeg ruger på gullegget. 1 av 13 befruktet via Icsi :) hadde ganske vond en 4-5 dager etter uttak, men ble gradvis bedre. Kjenner bare ett og annet stikk nå, 10 dager etter uttak. Lykke til med innsett i morgen! :)

Jeg hadde ganske vondt, veldig mye luft i magen og sterke menslignende smerter. Kunne ikke ligge på høyre side, da stakk det veldig. Fikk beskjed på Porsgrunn at dette er vanlig ved uttak av mange egg (jeg hadde 12).. Det varte i 2 dager, veldig ubehagelig, måtte sette meg rolig ned når jeg skulle sitte, og når jeg lå kjente jeg det presset mot sidene av magen. Det går over :)

Tydelig at man blir litt i ubalanse av disse hormonene man stapper i seg! Har akkurat grått meg gjennom en barnetvepisode! Sikkelig ugly cry! Stakkar vesla skjønte ingenting!

Tydelig at man blir litt i ubalanse av disse hormonene man stapper i seg! Har akkurat grått meg gjennom en barnetvepisode! Sikkelig ugly cry! Stakkar vesla skjønte ingenting!

Uff, det er stygt av meg å le, men det var det jeg gjorde nå :hilarious::sorry:
Men jeg kjenner meg igjen altså!
Leste en artikkel om hva fødende kvinner er flaue og engstelige for, typ sånn redde for å bæsje under fødsel osv.. da begynte jeg å gråte :wacky::hilarious: Glad ingen så meg da, for jeg satt på kontoret på jobben :p Blir helt kokko av dette her

Uff, det er stygt av meg å le, men det var det jeg gjorde nå :hilarious::sorry:
Men jeg kjenner meg igjen altså!
Leste en artikkel om hva fødende kvinner er flaue og engstelige for, typ sånn redde for å bæsje under fødsel osv.. da begynte jeg å gråte :wacky::hilarious: Glad ingen så meg da, for jeg satt på kontoret på jobben :p Blir helt kokko av dette her
Haha, bra det ikke er bare meg! Vi lever i en egen boble, det er i allefall sikkert! Kjenner følelsene ligger utenpå huden i dag, så stor fare for flere gråteanfall i løpet av dagen tror jeg! Bra det er sendt ut obsvarsel ;)

Jeg ruger!!!!!! :happy093
Av de 5 befruktede var det 4 som delte seg perfekt og ett som de dyrker til blasto:D Så 1 inn og 3-4 på frys. De var veldig fornøyd med kvaliteten på de 4, og lab.damen sa de fylte godt ut - hva enn det betyr? Er sååå glad! :happy: Så; hva kan jeg nå gjøre for å beholde det? ;)

Vedr. Lutinus: æsj! På forhånd sorry for detaljer, men: de kommer jo delvis ut igjen i meget oppsmuldret form?! Må jo absolutt bruke truseinnlegg. Hvordan er det for dere? Og setter dere inn med applikator eller fingen? Er virkelig fingen lang nok? Jeg har små hender:hilarious:

Av de 5 befruktede var det 4 som delte seg perfekt og ett som de dyrker til blasto:D Så 1 inn og 3-4 på frys. De var veldig fornøyd med kvaliteten på de 4, og lab.damen sa de fylte godt ut - hva enn det betyr? Er sååå glad! :happy: Så; hva kan jeg nå gjøre for å beholde det? ;)

Vedr. Lutinus: æsj! På forhånd sorry for detaljer, men: de kommer jo delvis ut igjen i meget oppsmuldret form?! Må jo absolutt bruke truseinnlegg. Hvordan er det for dere? Og setter dere inn med applikator eller fingen? Er virkelig fingen lang nok? Jeg har små hender:hilarious:

Wohooo! Gratulerer så mye :) Har ingen erfaring med Lutinus selv (skal sette inn om en ukes tid) Jeg har fått resept på Lutinus og følger gjerne med om noen har tips, det høres jo veldig grisete ut :p

Åh så morro gratulerer :D Det er jo et veldig bra restultat da :)

Ja lutinus er veldig grisete og bruker selv de tynneste truseinnleggene. Men syntes den er mye bedre enn den andre man kan få (glemt navnet). Selvom det renner noe ut så tar kroppen opp det den skal ha, men noen ganger renner ikke like mye ut igjen. Kun om morgenen når du reiser deg fra senga Hehe :p bruker selv applikatoren for å være sikker på at jeg får den langt nok opp og for å unngå bakterier fra hender i forhold til utaket.

Jeg blør idag..og litt murring..så spørs om ikke lykken var kortvarig her.. helg nå..så får vel ikke vite sikkert før over helga..Men ny blodprøve.. lei meg.....

Grattis :)

Jeg smetter inn her. Nå har det seg slik at egget ble satt inn i går den 24/11 *glise*

Jeg blør idag..og litt murring..så spørs om ikke lykken var kortvarig her.. helg nå..så får vel ikke vite sikkert før over helga..Men ny blodprøve.. lei meg.....

Blør du mye? Den ene gangen jeg ble gravid så blødde jeg litt dag 10-12 var sikker på at det var over, men også fikk jeg positiv test 14 så ikke gi opp ennå <3

Herresjokolade, jeg har så lyst til å teste i dag... :confused: men jeg er jo så livredd for å bli skuffa. Men allikevel.. Så fristet. Har de to englene på skuldrene altså. Er 11 dpo, 9 dager siden innsett. Jeg burde i det minste vente til i morgen, ikke sant? :rolleyes: og hvis jeg venter til i morgen, så kommer jeg kanskje på bedre tanker.. For hva om den er negativ. Vil jo ikke ødelegge helga heller =s *går snart på veggen*

Herresjokolade, jeg har så lyst til å teste i dag... :confused: men jeg er jo så livredd for å bli skuffa. Men allikevel.. Så fristet. Har de to englene på skuldrene altså. Er 11 dpo, 9 dager siden innsett. Jeg burde i det minste vente til i morgen, ikke sant? :rolleyes: og hvis jeg venter til i morgen, så kommer jeg kanskje på bedre tanker.. For hva om den er negativ. Vil jo ikke ødelegge helga heller =s *går snart på veggen*

:hello2 Test, test, test!!!

:hello2 Test, test, test!!!
Haha, Avocado! Jeg var på do og tissa, så nå har jeg ikke noe å teste på :p følte at jeg vant litt over meg selv.. Jo nærmere jeg kommer ikm, jo svakere er den der "godfølelsen" :rolleyes: nervøs, sjø! Skal se en forestilling med Raske menn i kveld, så håper det blir litt latter og andre tanker :p og plutselig er jeg 12 dpo, og da kanskje.. Og kanskje ikke :p

Haha, Avocado! Jeg var på do og tissa, så nå har jeg ikke noe å teste på :p følte at jeg vant litt over meg selv.. Jo nærmere jeg kommer ikm, jo svakere er den der "godfølelsen" :rolleyes: nervøs, sjø! Skal se en forestilling med Raske menn i kveld, så håper det blir litt latter og andre tanker :p og plutselig er jeg 12 dpo, og da kanskje.. Og kanskje ikke :p

Kos deg i kveld :)

Back
Topp