November 2016

Da var november akkurat over. Hvordan går det med alle som fortsatt er i gang?

Kastet inn håndkle i dag og stoppet på medisinene, negativ test 16 DPO...

I går hadde jeg fått noe blod. Er ennå nervøs som jeg får perioden min..... men enn så lenge lar den seg vente:/

Akkurat ferdig med ferskforsøk nr 4. De satt inn to perfekte egg for 2 uker siden. Fikk mensen i dag, 15dpo.

Da var de offentlige forsøkene våre brukt opp (pluss vårt første forsøk som var privat) - fikkbare en positiv prøve etter 7 innsett (mistet i august, i uke 7).

Vet ikke om det er vits å fortsette med dette, spare opp penger og gå privat igjen... Etterhvert har jeg ikke så mange følelser lenger. Kanskje det er en god ting.

Så leit for dere som det ikke gikk for, virkelig trist å høre:sorry: Ikke gi opp, håper det løser seg :Heartred Ønsker dere all lykke videre!

Jeg har tatt flere blodprøver fordi jeg har gått på hcg støtte sprøyter. Da må det taes flere blodprøver for å bekrefte graviditet. Blodprøven igår var dessverre den samme som sist fredag. De var veldig usikre og har bedt meg ta en ny en på tirsdag, men jeg har nok gitt litt opp for denne gang. :(

Jeg har tatt flere blodprøver fordi jeg har gått på hcg støtte sprøyter. Da må det taes flere blodprøver for å bekrefte graviditet. Blodprøven igår var dessverre den samme som sist fredag. De var veldig usikre og har bedt meg ta en ny en på tirsdag, men jeg har nok gitt litt opp for denne gang. :(

:sorry:
Håper likevel:angel7

Back
Topp