Tviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...ÅneiHåper det er uskyldig fortsatt!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...ÅneiHåper det er uskyldig fortsatt!
![]()
Ånei Det er så grusomt Sender varme tankerTviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...
ÅneiTviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...
Tviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...
Tviler på det...blør sinnsykt mye..og mer koagel kommet ut...
Uff, så forferdelig trist
Klem <3
❤❤❤❤❤ja akkurat nå er jeg forbanna og lei meg på alt... vet ikke å mye hcg synker i løpet av et døgn... tenkte å kjøpe digital test med ukeindikator...ta den på tirsdag..se om den minker..nytter vel ikke å ta blodprøve i morgen for det er uansett hcg i kroppen min..
nå minker sannsynligheten for at vi får søsken til snuppa vår kraftig..kun 1 forsøk igjen...så bare lei meg, selv om jeg vet jeg er utrolig heldig som har fått ho vi har...ikke alle som er så heldig ..men uansett stikker det dypt ;(
ja akkurat nå er jeg forbanna og lei meg på alt... vet ikke å mye hcg synker i løpet av et døgn... tenkte å kjøpe digital test med ukeindikator...ta den på tirsdag..se om den minker..nytter vel ikke å ta blodprøve i morgen for det er uansett hcg i kroppen min..
nå minker sannsynligheten for at vi får søsken til snuppa vår kraftig..kun 1 forsøk igjen...så bare lei meg, selv om jeg vet jeg er utrolig heldig som har fått ho vi har...ikke alle som er så heldig ..men uansett stikker det dypt ;(

Hvor lenge etter innsett fester egget seg? Er det mulig/vanlig å få smerter ved festing? Har hørt om festeblødning, men festesmerter?
Kan man spise ting som f.eks. brie i rugetiden?
Hva gjør og gjør dere ikke i rugetiden? Jeg klarer ikke tenke på annet enn dette omtrent, og det har bare gått et par dager![]()
Jeg kjente egget feste seg i juni da jeg hadde en SA, dette var 8 dager etter befruktningen (uttak). Men det kan skje alt fra 5-12 dager selv om ca 7-9 er vanligst. Fikk ingen blødning, men var helt sikker på at det var feste jeg kjente, og det ble jo bekreftet ved test 4 dager senere.
I rugetiden lever jeg som gravid, det vil si ingen myke oster, spekemat eller alkohol ++ andre råd.
Prøv å finn på noe gøy hvis du strever med tankene, det hjelper å få hjernen litt aktivisert i andre ting![]()
Takk for svarSå 5-12 dager etter UTTAK? Dvs at innsett (ons-fre) er 2 dpo, det telles ikke f.o.m. innsett? Hva gjør egentlig det befruktete egget i så mange dager, svever det bare rundt?
![]()
![]()
Noen som vet om det er mer hyppig med SA el.l. ved assistert befruktning (eks IVF) enn ved naturlig?
Regner med det ikke ville vært så kjipt om jeg faktisk var gravid så klart, men nå er jeg jo bare 7 dpo og vet ingenting, så da var det faktisk bare KJIPT
Men håper det var verdt det

Jeg var ute med jobben igår da en leverandør tok oss med ut. Vi var tre damer og han, og vi er alle svært glad i vinMåtte derfor finne på en unnskyldning for å ikke drikke, uten å gjør sjefen mistenksom. Sa da jeg gikk for dagen at jeg gledet meg til god mat og god vin som sist, og at mannen kjørte meg (som ellers). Da jeg ankom "var" jeg så irritert fordi mannen måtte rykke ut på jobb rett før vi skulle dra, så jeg måtte plutselig kjøre til sentrum selv og kunne derfor ikke ta vin til maten. Funket ganske greit tror jeg
Men det må jeg si; så utrolig kjipt det var å ikke drikke vin med de! Og så var det bare fine viner som jeg liker veldig godt, gjorde ikke saken bedreRegner med det ikke ville vært så kjipt om jeg faktisk var gravid så klart, men nå er jeg jo bare 7 dpo og vet ingenting, så da var det faktisk bare KJIPT
Men håper det var verdt det
Andre som deler min erfaring?![]()
Been there!
Var på julebord i helgen som var og holdt meg unna så klart, men hadde jeg visst det jeg vet nå, at forsøket nok en gang har gått i dass, hadde jeg så klart tatt noen glass med vin....
Du får åpne deg en fin flaske vin når det er helt avgjort da
Det har jeg gjort når jeg har fått mensen/negativ test, for å "feire" det eneste positive med å ikke være gravidJeg fikk akkurat brev i posten om at det siste egget ble fryst på mandag, 5 dager gammeltDa har jeg 3+1 på frys
Vil det da si at det siste er en blastocyst?
Blastocyst ja