November 2016

Haha, bra det ikke er bare meg! Vi lever i en egen boble, det er i allefall sikkert! Kjenner følelsene ligger utenpå huden i dag, så stor fare for flere gråteanfall i løpet av dagen tror jeg! Bra det er sendt ut obsvarsel ;)

Nå begynte jeg nettopp å grine av en Coop-reklame her :wacky: Til mitt forsvar var den veldig koselig og fylt med julestemning :p

Jeg fikk svar på den første blodprøven idag og den var over 200:) sykepleier hadde ikke fått med seg at jeg gikk på hcg støtte. Så hun gratulerte meg. Jeg som spurte henne, er du sikker?
Hun måtte høre med legen og ringe meg opp. Jeg skal fortsette med hcg støtte og crinone en uke til og ta ny blodprøve neste fredag.
Har googlet masse siden da. Leste et sted at etter å ha tatt 10000 ie pregnyl ble det etter 24 timer påvist 200-300 hcg i blodet. Halveringstid deretter på 1,56. Jeg tok 5000 ie på onsdag. Tok blodprøve 36 timer etter å ha tatt sprøyten. Jeg er veldig håpefull akkurat nå. Aldri i mitt liv hatt positiv prøve. Tvi tvi. :)

Last edited:
Så spennende❤ Krysser fingrene for at det her er en spire i tillegg til hcg støtten❤

Nå begynte jeg nettopp å grine av en Coop-reklame her :wacky: Til mitt forsvar var den veldig koselig og fylt med julestemning :p
Herlig!! Håper det er et godt tegn med denne grininga!

Jeg har klart meg uten flere gråtetokter, men nå har tvn vært av da ;) og jeg har vært av, sov akkurat en og en halv time på sofaen!

Jeg undrer... Jeg har gått på Menopur i 3 dager nå. Og vi fått sexforbud.Jeg skjønner jo at det er fordi man vil unngå å befrukte 20 egg på en gang. Men det går vel ann å ha sex med kondom? Eller skal man ikke ha noe inni "kjeksen" i det hele tatt?

Jeg undrer... Jeg har gått på Menopur i 3 dager nå. Og vi fått sexforbud.Jeg skjønner jo at det er fordi man vil unngå å befrukte 20 egg på en gang. Men det går vel ann å ha sex med kondom? Eller skal man ikke ha noe inni "kjeksen" i det hele tatt?

Det er fordi du også kan risikere å få eggløsning, og det vil du jo ikke før uttaket ;)

"Hei. Kan jeg hjelpe deg?" (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Du ser etter den ja." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Vil du ha litt kaffe imens?" (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Vær så god, her er kaffen." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Så klart, bare se litt du." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Ok, hade godt!" (JEG RUGER PÅ ET BEFRUKTET EGG!!!)

Og slik går no dagan......laughing6

"Hei. Kan jeg hjelpe deg?" (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Du ser etter den ja." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Vil du ha litt kaffe imens?" (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Vær så god, her er kaffen." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Så klart, bare se litt du." (Jeg ruger på et befruktet egg!) "Ok, hade godt!" (JEG RUGER PÅ ET BEFRUKTET EGG!!!)

Hahahahaha :-D

Dere som har satt inn egg. Hvordan følte dere etter noen dager (fryst)

Da jeg satte inn det ferskt hadde jeg så vondt i 14 dager at livet bare stoppa. Så kan ikke sammenligne det.

Fått noen symptomer hvilken dag etter innsette

Hihihi :D

Begynte å blø mer idag...fra lyserosa til litt mørkt blod med litt koagel.. selv om testen er positiv så tar d ei stund før det går nedover..med mye murring nå så har jeg ikke troa.. lille slapp nok.. kjempe lei meg.. så er d på ann meg ny blodprøver for å se at kroppen ordne opp selv...
Går jo på estradot plaster så vet ikke helt om man får skikkelig mensen før man slutter på de..aldri blitt gravid på frys i styrt syklus før..

Begynte å blø mer idag...fra lyserosa til litt mørkt blod med litt koagel.. selv om testen er positiv så tar d ei stund før det går nedover..med mye murring nå så har jeg ikke troa.. lille slapp nok.. kjempe lei meg.. så er d på ann meg ny blodprøver for å se at kroppen ordne opp selv...
Går jo på estradot plaster så vet ikke helt om man får skikkelig mensen før man slutter på de..aldri blitt gravid på frys i styrt syklus før..

Ånei :( Håper det er uskyldig fortsatt! :Heartred

Back
Topp