Hei! Har du sovet dårlig?
Deilig med rolige dager... Er vannkoppene bedre?
Jeg har gjort helt sykt mye her i dag! Ordnet 3 soverom, satt opp leketeltene deres, tepper, alle lekene etc. I morgen får jeg begynne å legge klærne i skapene. Ikke gøy!
Ungene har badet, og lekt med de nye trebåtene sine
Jeg er sååå trøtt! Haha!
Ungene skal første dag i bhg i morgen. De gleder seg masse. På tirsdag skal de dit alene, og jeg skal jobbe noen timer. Onsdag skal jeg jobbe+tannlege, torsdag jobb og et jobbintervju+hente søsteren min, og fredag må jeg kjøre hun til tannregulerinstannlegen, da pappa drar til Thailand en mnd! Blir en heftig uke! Hehe..
Hva skal dere for noe?
Hehe ikke så veldig. Var mest sur fordi fordi sambo satte sine behov foran mine både lørsdag og søndag, og bestemte at jeg ikke skulle få sove en av dagene om morgen bare pga de teite studiene hans kommer ikke til å godta det fremover om han ikke spør fint!
Oj skal si du har gjort MYE! så flink du er virkelig stått på
Travel uka ja. Krysser fingrene for at det går bra i bhgen idag dere har fått plass raskt
Jeg er hjemme med Emira idag, men skal på jobn imårra tror hun kan på skolen senere i uka vannkoppene har sluttet å dukke opp hvertfall, men er en del som ikke har fått skorpe på seg enda