November!❄

Det er jo så morro for ungene med snø, Hermine blir iallfall aldri lei av å leke ute i snøen. Men skikkelig kjipt om det nå blir regn igjen, for slaps er ikke noe kjekt. Innmari vanskelig med påkledning da. :p

Pleier å være litt ustabilt her også i november/desember, men jeg foretrekker snø og minusgrader på denne tiden.
Helt enig det gjør jeg og :)
 
Hvordan går det med dere jenter?
Her går det i ett hver dag. Jobber litt noen ganger i uken :)
Ellers i dag hadde jeg fri, så da vasket jeg gulv,støvsugde og ryddet masse, vasket klær etc! Så deilig :)

Jeg har bursdag på søndag, så skal ut med noen venninner på lørdag og søndag blir vi her og koser oss :)

Khalid kommer på fredag kveld, så da skal jeg hente han på Gardermoen! Gleder meg <3
Og pappa kommer søndag, så da blir det fullt hus :)

Hva er deres planer de kommende dagene?
 
Hvordan går det med dere jenter?
Her går det i ett hver dag. Jobber litt noen ganger i uken :)
Ellers i dag hadde jeg fri, så da vasket jeg gulv,støvsugde og ryddet masse, vasket klær etc! Så deilig :)

Jeg har bursdag på søndag, så skal ut med noen venninner på lørdag og søndag blir vi her og koser oss :)

Khalid kommer på fredag kveld, så da skal jeg hente han på Gardermoen! Gleder meg <3
Og pappa kommer søndag, så da blir det fullt hus :)

Hva er deres planer de kommende dagene?
Så bra at K kommer hjem snart, det blir vel en lettelse for deg. :)

Jeg er helt imponert over at du klarer med jobb, studier og to unger helt alene!!! Ikke rart du er sliten. ;)
 
Nei, ikke rart du er sliten lennypenny!! Sterk frøken ;)


Jobbings idag etter 2 dager alene hjemme :) det var godt å få to sånne dager etter å ha vært hjemme hjemme med vannkopp-unger i en evighet :p
Har fri imårra å, så da blir det en del husarbeid og skal ta opp noe julepynt :D hvertfall gardinene og henge opp stjernene osv :)

Hvordan er det med dere? Hva gjør dere om dagen? :p
 
Nei, ikke rart du er sliten lennypenny!! Sterk frøken ;)


Jobbings idag etter 2 dager alene hjemme :) det var godt å få to sånne dager etter å ha vært hjemme hjemme med vannkopp-unger i en evighet :p
Har fri imårra å, så da blir det en del husarbeid og skal ta opp noe julepynt :D hvertfall gardinene og henge opp stjernene osv :)

Hvordan er det med dere? Hva gjør dere om dagen? :p
Så deilig med et par dager fri :) kos med pynt. Begynte for noen dager siden :)

Idag har jeg jobbet også har vi kost oss med grøt. Wael spiste 3 skåler!!! Haha! Ikke så ofte vi har det :)

I morgen har jeg fri, så skal shine opp mer.
Dkal hente Khalid i morgen kveld. Gleder meg :)
 
Så deilig med et par dager fri :) kos med pynt. Begynte for noen dager siden :)

Idag har jeg jobbet også har vi kost oss med grøt. Wael spiste 3 skåler!!! Haha! Ikke så ofte vi har det :)

I morgen har jeg fri, så skal shine opp mer.
Dkal hente Khalid i morgen kveld. Gleder meg :)

Ja veldig godt med litt alenetid :)
Og gleder meg til å få pyntet litt :D og får besøk i helgen også, så da må det se litt rent og pent ut også haha :p

Så kos med grøt da :) skal prøve å få laget det etterhvert å. Men Emira har ikke ville ha grøt i det heletatt etter at hun fikk omgangssyke tidlig i sommer :( hun spiste litt av det hos mora mi noen timer før hun kasta opp :p meeeen hun har jo ikke ville reise til mora mi heller siden da, i frykt for å bli syk igjen :p endelig fant jeg ut at det var grunnen! Har tatt mange mnd.. men forklarte hun at hun kasta ikke opp fordi hun hadde vært hos bestemora den dagen haha :D men at hun ville gjort det uansett hvor hun hadde vært :) så jeg har et lite håp om den grøten å :p hihi

Skjønner at du gleder deg til å se han igjen :) det blir nok godt :D
 
Nei, ikke rart du er sliten lennypenny!! Sterk frøken ;)


Jobbings idag etter 2 dager alene hjemme :) det var godt å få to sånne dager etter å ha vært hjemme hjemme med vannkopp-unger i en evighet :p
Har fri imårra å, så da blir det en del husarbeid og skal ta opp noe julepynt :D hvertfall gardinene og henge opp stjernene osv :)

Hvordan er det med dere? Hva gjør dere om dagen? :p
Ja det er deilig å være alene hjemme innimellom! Så bra at alle ungene er friske igjen. :)
 
Idag har jeg og Hermine fri. :)

Jeg skal pakke, så skal hun leveres til svigers før vi reiser til London i kveld. :D

Gleder meg til barnefri langhelg, shopping og god mat. :)
 
Idag har jeg og Hermine fri. :)

Jeg skal pakke, så skal hun leveres til svigers før vi reiser til London i kveld. :D

Gleder meg til barnefri langhelg, shopping og god mat. :)
God tur! :) så herlig med tur til London! Gleder meg til jeg skal til England i februar, helt alene! :)
 
Ja det er deilig å være alene hjemme innimellom! Så bra at alle ungene er friske igjen. :)

Ja føler at det gjør godt med litt alenetid innemellom :)
 
Idag har jeg og Hermine fri. :)

Jeg skal pakke, så skal hun leveres til svigers før vi reiser til London i kveld. :D

Gleder meg til barnefri langhelg, shopping og god mat. :)

Ja det må bli bra! Bare en tur for dere voksne :) vi skal en uke til Thailand i sommer :D:D:D er broren til sambo som skal gifte seg der :) ungene skal være hos mamma ;) så da blir det er skikkelig ferie på oss :p har ikke hatt et døgn med 100% barnefri på flere år!
 
Ja det må bli bra! Bare en tur for dere voksne :) vi skal en uke til Thailand i sommer :D:D:D er broren til sambo som skal gifte seg der :) ungene skal være hos mamma ;) så da blir det er skikkelig ferie på oss :p har ikke hatt et døgn med 100% barnefri på flere år!
Så spennende med Thailand!! Det fortjener dere skikkelig :) :)
 
Ja veldig godt med litt alenetid :)
Og gleder meg til å få pyntet litt :D og får besøk i helgen også, så da må det se litt rent og pent ut også haha :p

Så kos med grøt da :) skal prøve å få laget det etterhvert å. Men Emira har ikke ville ha grøt i det heletatt etter at hun fikk omgangssyke tidlig i sommer :( hun spiste litt av det hos mora mi noen timer før hun kasta opp :p meeeen hun har jo ikke ville reise til mora mi heller siden da, i frykt for å bli syk igjen :p endelig fant jeg ut at det var grunnen! Har tatt mange mnd.. men forklarte hun at hun kasta ikke opp fordi hun hadde vært hos bestemora den dagen haha :D men at hun ville gjort det uansett hvor hun hadde vært :) så jeg har et lite håp om den grøten å :p hihi

Skjønner at du gleder deg til å se han igjen :) det blir nok godt :D
Grøt er så godt :) håper hun vil spise det etterhvert... Hehe, kjenner meg igjen i det hun sier. Fikk dårlig minner av plasser og mat hvis je var syk som liten. Helt til jeg forsto at det var bakterier hehe :p

Koselig du hadde pyntet og fine lykter dere har laget. Vanskelig eller? :)
 
Så spennende med Thailand!! Det fortjener dere skikkelig :) :)

Hihi takk :D var det mamma mente å, så var ikke noe problem for hun å ha ungene :) er også i sommerferien da, så dem slipper alt styret med jobb, skole og bhg :)
 
Grøt er så godt :) håper hun vil spise det etterhvert... Hehe, kjenner meg igjen i det hun sier. Fikk dårlig minner av plasser og mat hvis je var syk som liten. Helt til jeg forsto at det var bakterier hehe :p

Koselig du hadde pyntet og fine lykter dere har laget. Vanskelig eller? :)

Ja får håpe det. Hun har hatt en lang pause fra grøt, så kansje hun liker det igjen :) hun spiser is enda da, selvom hun hadde tatt et par biter av det også den dagen :p haha..

Hahaha ja ikke så lett å vite for barn spesielt da :) vanskelig for dem å forstå at dem har vært smittet for flere dager siden :p hun ble jo hysterisk i sommer når vi skulle til Skien å, fordi en gutt i bhg hadde kasta opp etter å ha vært der haha.. hun trodde det var fordi han hadde vært i skien :p

Takk :) blir så koselig med julepynt <3 lyktene er veldig enkle. Brukte syltetøyglass, hadde eggehvite oppi og lot ungenr riste og rulle det rundt (med lokket på), tømte ut eggehviten i et glass (for å bruke det på neste), og hadde sukker, perlesukker og litt sølvglitter oppi syltetøyglasset :D går helt fint med kun vanlig sukker å :) så var det å få dekket alt med sukkeret :D og lot det stå å tørke noen timer :)

Resten har jeg limt på serviett bilder med sånt flytende skolelim, siden det blir gjennomsiktig når det tørker. Penslet også på tynt lag med lim oppå bildet :)
 
Back
Topp