November!❄

God formiddag!

Fri idag, og nok en dag hjemme med Emira! Igår kveld var det 2 vannkopper som hadde litt væske i seg, så håper dem tørker inn snart :) virket heldigvis ikke som om læreren hennes syns det haster med å komme tilbake til skolen :)

Liana og sambo var så sure og grinete idag tidlig at det smitta over på meg. Så kjedelig når også en voksen mann ikke klarer å holde det for seg selv! Og tåler jo ikke å bli snakket til heller vøtt :p haha..

Igår fikk jeg tak i en sånn sykkelvogn gratis. Biketec heter den. Meeeen var ikke noe manual til, så jeg aner ikme hvordan jeg legger den sammen? Noen som har peiling? :D
Vis vedlegget 144137
Fin sykkelvogn. :)

På vår er det en pinne med en "bue" over på hvert av hjørnene der hvor "veggen" møter bunnen. Manntar buen av pinnen og drar pinnen ut av et hull. Slik gjør man på alle fire veggene og da kan veggene klappes ned.

Hvis du søker opp merket på vogna på youtube finner du sikkert en video. ;)
 
God torsdag:)

Vi har vært på foreldresamtale i bhg på morran idag. Hermine trives godt og er en like blid og medgjørlig unge i bhg som hjemme. Men hun er ikke særlig selvsikker på å ta kontakt med andre barn å leke med enn de to nærmeste venninnene sine, så om de ikke er der kan hun bli sittende alene ute uten å gjøre noen ting. Det skulle de visst jobbe med og hjelpe henne til å ta kontakt og å komme inn i leken sammen med andre barn. Så det er fint. :)

Ellers så er jeg helt vanvittig forkjøla, kommer tydeligvis fra bhg for når Hermine ble levert var det bare kommet et annet barn på hennes avdeling. :p Men de sa at per nå går det kun forkjølelse og vannkopper, heldigvis ingen magevirus. *phjew*

Skal to timer på jobb idag, og ellers hvile bomullshodet mitt på sofaen. :p
 
God torsdag:)

Vi har vært på foreldresamtale i bhg på morran idag. Hermine trives godt og er en like blid og medgjørlig unge i bhg som hjemme. Men hun er ikke særlig selvsikker på å ta kontakt med andre barn å leke med enn de to nærmeste venninnene sine, så om de ikke er der kan hun bli sittende alene ute uten å gjøre noen ting. Det skulle de visst jobbe med og hjelpe henne til å ta kontakt og å komme inn i leken sammen med andre barn. Så det er fint. :)

Ellers så er jeg helt vanvittig forkjøla, kommer tydeligvis fra bhg for når Hermine ble levert var det bare kommet et annet barn på hennes avdeling. :p Men de sa at per nå går det kun forkjølelse og vannkopper, heldigvis ingen magevirus. *phjew*

Skal to timer på jobb idag, og ellers hvile bomullshodet mitt på sofaen. :p
God bedring!
Så bra de jobber med det hun trenger litt hjelp med da :)

Tipper de to timene på jobb går superfort, slik at du kommer deg på sofaen :D
 
God bedring!
Så bra de jobber med det hun trenger litt hjelp med da :)

Tipper de to timene på jobb går superfort, slik at du kommer deg på sofaen :D
Erfaringsmessig er de to timene på torsdag ganske lange. Ser ikke frem til å starte dagen med å stå 30 min ute i regnet. :p
 
Fin sykkelvogn. :)

På vår er det en pinne med en "bue" over på hvert av hjørnene der hvor "veggen" møter bunnen. Manntar buen av pinnen og drar pinnen ut av et hull. Slik gjør man på alle fire veggene og da kan veggene klappes ned.

Hvis du søker opp merket på vogna på youtube finner du sikkert en video. ;)

Takk for svar :D fant ingenting på nett, men fant ut av det når det tok av "trekket". Som du sa så var det sånne pinner :D var helt øverst på denne og 2 stk bare.. måtte få lagt den sammen for å få den inn i boden :p
 
God morgen! Hva er planene i helgen?

Jeg fikk jobben i går, så det er supert! Tilkallingsassistent. Passer meg utmerket, da jeg over nyåret må få praksisplass.
I dag skal jeg kjøre lillesøsteren min til tannlegen. Hun skal få regulering i dag..
Pappa reiser 3 uker til Thailand i dag og kommer hjem på bursdagen min den 29.

Ellers kommer søsteren min, svogeren min og barna hit i helgen.
Så da blir det full fart. Gøy for barna :)

Jeg er trøtt.... Søsteren min ga ungene masse drikke i går kveld, da jeg var på butikken. Så Wael har vært oppe 2 ganger og Mina tissa gjennom nå på morgen :(
Begge to har sovet urolig, og har kommet inn til meg i natt... Får
prøve å slappe av i dag :)

Goood helg :)
 
God morgen! Hva er planene i helgen?

Jeg fikk jobben i går, så det er supert! Tilkallingsassistent. Passer meg utmerket, da jeg over nyåret må få praksisplass.
I dag skal jeg kjøre lillesøsteren min til tannlegen. Hun skal få regulering i dag..
Pappa reiser 3 uker til Thailand i dag og kommer hjem på bursdagen min den 29.

Ellers kommer søsteren min, svogeren min og barna hit i helgen.
Så da blir det full fart. Gøy for barna :)

Jeg er trøtt.... Søsteren min ga ungene masse drikke i går kveld, da jeg var på butikken. Så Wael har vært oppe 2 ganger og Mina tissa gjennom nå på morgen :(
Begge to har sovet urolig, og har kommet inn til meg i natt... Får
prøve å slappe av i dag :)

Goood helg :)
Åh, så kjipt med for mye drikke :eek:
Gratulerer så mye med mer jobb, så deilig at det løser seg :)

Jeg leser litt på skolen i dag før vi tar helg alle sammen!
 
Marian87: så bra at Hermine trives godt i bhg :D ingenting er bedre enn det ;) og bra at bhgen å følge hun opp på usikkerheten! Det har dem gjort med Emira i de siste årene i bhgen å :) og DET har hun vokst veldig på! :D


Lennypenny: Gratulerer med mer jobb :D:D:D synd ungene måtte tisse så mye :( sikkert ikke gøy for Mina å tisse gjennom heller! Håper du fikk slappet av i går :)
 
God lørdag :)

Vi var på samtale på skolen på tirsdag. Og det gikk bra. Var sååå godt å få høre hvordan det går på skolen osv. Vært rart for meg å ikke få noe daglig info om dagen hennes, som i bhgen :p dem har og skal fortsette å jobbe med usikkerheten og tryggheten hennes. Dem merket at det tok tid før hun var trygg med nye plasser, folk og rutiner! Så det var bra å høre at hun hadde blitt lagt godt merke til :) dem fant også ut at det var mye bedre for Emira å sitte på en av plassene bakerst, for da får hun oversikt over hva som skjer rundt hun:) hun ble så usikker når hun satt foran og ikke kunne ha ting under kontroll når resten satt bak:p

Hun var på plass på skolen på torsdag og vannkoppene er godt på vei bort :D ikke dukket opp noe hos de andre enda, men venter spent på den kommende uka :p

Ellers er Liana nok en gang inne i en slitsom periode! Når ting utvikler seg mentalt hos hun, så er reaksjonene grusomme. Hun blir fullstendig rasende av alt og ingenting, og legger seg bare ned å skriker, griner av raseri og sparker/slår :( og dette skjer også så og si hver natt nå:oops: hun reagerer stort sett med sinne når ting går mot hun, eller når hun ikke får viljen sin, eller har vondt noen sted.. men går over etterhvert håper jeg :p hun har hatt sånne perioder siden 1års alderen!..
 
God kveld :)
Vi har vært hos mamma i dag og feiret hun. Hadde bursdsg tidligere denne uken :) masse deilig mat og kaker.. Kom akkurat hjem, så nå er jeg sliten. 2 timer hver vei :(

I morgen er det bhg og lesing på meg. 8, 10, 12 dager igjen til eksamene !!!! Gruer meg ! Og siste på bryllupsdagen våres!

Hva har dere gjort i helgen da? :)
 
God kveld :)
Vi har vært hos mamma i dag og feiret hun. Hadde bursdsg tidligere denne uken :) masse deilig mat og kaker.. Kom akkurat hjem, så nå er jeg sliten. 2 timer hver vei :(

I morgen er det bhg og lesing på meg. 8, 10, 12 dager igjen til eksamene !!!! Gruer meg ! Og siste på bryllupsdagen våres!

Hva har dere gjort i helgen da? :)
Hei hei!
Travelt med lesing på deg skjønner jeg! Stress med flere eksamner så tett da :eek:

Vi har hatt en rolig og fin helg. Mannen og jeg dro på kino på lørdag! Det var etterlengtet å komme oss ut sammen :)
 
God kveld :)
Vi har vært hos mamma i dag og feiret hun. Hadde bursdsg tidligere denne uken :) masse deilig mat og kaker.. Kom akkurat hjem, så nå er jeg sliten. 2 timer hver vei :(

I morgen er det bhg og lesing på meg. 8, 10, 12 dager igjen til eksamene !!!! Gruer meg ! Og siste på bryllupsdagen våres!

Hva har dere gjort i helgen da? :)

Tett med eksamener da:eek: Lykke til! :) ellers alt bra med dere?
 
Vi har vært forkjøla i helga vi :p

Men fikk kommet oss ut i går og spiste middag på Egon for å feire farsdag, det var koselig. Hermine var storfornøyd med å få laks og pasta, og is til dessert. :)

Vanlig uke foran oss her, men på onsdag skal vi på Plutti Pluttipott på ettermiddagen. Så da skal vi spise middag i byen først, siden forestillingen begynner 16.30. :) Både jeg og Hermine har gledet oss i to måneder til dette, så det blir spennende.
 
Hei hei!
Travelt med lesing på deg skjønner jeg! Stress med flere eksamner så tett da :eek:

Vi har hatt en rolig og fin helg. Mannen og jeg dro på kino på lørdag! Det var etterlengtet å komme oss ut sammen :)
Ja, kjipt !

Så koselig med kjærestetid da :) det er ikke hver dag :) hvilken film så dere?
 
Vi har vært forkjøla i helga vi :p

Men fikk kommet oss ut i går og spiste middag på Egon for å feire farsdag, det var koselig. Hermine var storfornøyd med å få laks og pasta, og is til dessert. :)

Vanlig uke foran oss her, men på onsdag skal vi på Plutti Pluttipott på ettermiddagen. Så da skal vi spise middag i byen først, siden forestillingen begynner 16.30. :) Både jeg og Hermine har gledet oss i to måneder til dette, så det blir spennende.
Er dere bedre? Kjipt med forkjølelse :(
Så koselig da! :) husker vi hadde putti plutti pott på skolen :)
 
Takker :)
Ja, bare sliten, men fint ellers :) dere da? :)

Godt det da i det minste :) alt bra her. Leoh og pappan er litt forkjøla, men fine i formen :p ellers er ting som vanlig :)
 
Back
Topp