November!❄

Hei! Har du sovet dårlig?
Deilig med rolige dager... Er vannkoppene bedre? :)

Jeg har gjort helt sykt mye her i dag! Ordnet 3 soverom, satt opp leketeltene deres, tepper, alle lekene etc. I morgen får jeg begynne å legge klærne i skapene. Ikke gøy!

Ungene har badet, og lekt med de nye trebåtene sine :)
Jeg er sååå trøtt! Haha!

Ungene skal første dag i bhg i morgen. De gleder seg masse. På tirsdag skal de dit alene, og jeg skal jobbe noen timer. Onsdag skal jeg jobbe+tannlege, torsdag jobb og et jobbintervju+hente søsteren min, og fredag må jeg kjøre hun til tannregulerinstannlegen, da pappa drar til Thailand en mnd! Blir en heftig uke! Hehe..

Hva skal dere for noe?

Hehe ikke så veldig. Var mest sur fordi fordi sambo satte sine behov foran mine både lørsdag og søndag, og bestemte at jeg ikke skulle få sove en av dagene om morgen:oops: bare pga de teite studiene hans :p kommer ikke til å godta det fremover om han ikke spør fint!;):p

Oj skal si du har gjort MYE! så flink du er :) virkelig stått på :)

Travel uka ja. Krysser fingrene for at det går bra i bhgen idag :D dere har fått plass raskt :)

Jeg er hjemme med Emira idag, men skal på jobn imårra :) tror hun kan på skolen senere i uka :D vannkoppene har sluttet å dukke opp hvertfall, men er en del som ikke har fått skorpe på seg enda ;)
 
Har jeg? Det hadde jeg ikke fått med meg, så morro :D

Så nå at det var ganske avansert lego fra 8 år og oppover, kan hende pappan må bygge den for henne. :p

Gratulerer :D så moro :) du kan sikkert også kontakte dem som gir ut premien om å få en annen? Det gjorde jeg når jeg vant den bambus pysjen fra Lilleba :) dem hadde ikke størrelsen til Leoh på dem som var premien, så jeg kunne få velge en annen innenfor samme klæra :D
 
For en uke du har i vente lene :-o heftige greier altså! Så mye du har fått gjort i dag!!

Minsten er i seng, og mannen legger T nå.
Her er det masse tente lys og sofaen for tur. Jeg trooor det er igjen litt snop også :p

Ellers er vi nesten ferdige med gangen! Vi mangler å rydde litt rot i under trappa :p

Fra åpningen som tidligere var mellom gang og kjøkken:

Vis vedlegget 143720
Gangen nå, sett fra døra:

Vis vedlegget 143721

Blitt kjempe bra!! :D flinkinger ;)
 
Gratulerer :D så moro :) du kan sikkert også kontakte dem som gir ut premien om å få en annen? Det gjorde jeg når jeg vant den bambus pysjen fra Lilleba :) dem hadde ikke størrelsen til Leoh på dem som var premien, så jeg kunne få velge en annen innenfor samme klæra :D
Så lurt, kontaktet du lilleba direkte da?

Blir jo leeeenge før hun er gammel nok til å leke med det liksom.
 
Her har det gått i 100 i dag!
Sliten...
Gikk veldig fint for de i dag. Var på tur i skogen, og koste seg masse.
Wael kom i god kontakt med en gutt, så det var hyggelig å høre :)

Vi har spist pasta, kyllingkjøttdeig og dolmio i dag. Enkelt og godt :)
Hvordan var dagen deres? :)
 
Så lurt, kontaktet du lilleba direkte da?

Blir jo leeeenge før hun er gammel nok til å leke med det liksom.
Ja gjorde det via pm på Facebook, siden det var mulig :) var ikke noe problem for dem hvertfall :) jeg vet ikke hvem som deler ut legoen? Men må vel være mulig å få byttet ut i noe for hennes alder for samme verdi :)
 
Her har det gått i 100 i dag!
Sliten...
Gikk veldig fint for de i dag. Var på tur i skogen, og koste seg masse.
Wael kom i god kontakt med en gutt, så det var hyggelig å høre :)

Vi har spist pasta, kyllingkjøttdeig og dolmio i dag. Enkelt og godt :)
Hvordan var dagen deres? :)

Så godt å høre :) en god start i ny barnehage :D

Dagen min har vært fin egentlig. Jeg og Emira gikk til sentrum for å se litt, og spiste lunsj på cafe sammen med faren min før vi handlet og dro hjem :)
 
Hello!
Er første jobbdag i dag.. Hyggelig :)
Hun er inne hos fysio og jeg har gjort noen ærender, og sitter i bilen og venter :) ferdig 14.30 :)

Hvordan går det med dere?
 
Hei hei :) og det gikk bra på jobben? Åssen jobb er det foresten?

Jeg sitter på jobb nå. Men skal straks dra :) vi har foreldresamtale på skolen kl 14:10 idag. Ellers blir det bare det vanlige med unger, middag osv hehe :p
 
Hei hei :) og det gikk bra på jobben? Åssen jobb er det foresten?

Jeg sitter på jobb nå. Men skal straks dra :) vi har foreldresamtale på skolen kl 14:10 idag. Ellers blir det bare det vanlige med unger, middag osv hehe :p
Det gikk fint :) personlig assistent, samme som før jeg ble gravid med Wael :)
Praktisk bistand, husarbeid, kjøring etc :) veldig hyggelig dame :)

Lykke til på samtale! Er det for Liana og Leoh ?
 
Det gikk fint :) personlig assistent, samme som før jeg ble gravid med Wael :)
Praktisk bistand, husarbeid, kjøring etc :) veldig hyggelig dame :)

Lykke til på samtale! Er det for Liana og Leoh ?
Det er en meget Takknemmelig jobb :)
Skal du jobbe der mye?
 
Det er en meget Takknemmelig jobb :)
Skal du jobbe der mye?
Hver tirsdag og mulig annenhver torsdag om den andre assistent fortsetter å være sykemeldt, og ved behov :)
Også et jobbintervju på torsdag. Har så lyst på den jobben :)

Hvordan går det med dere? Mannen g barna? :)
 
Hello!
Er første jobbdag i dag.. Hyggelig :)
Hun er inne hos fysio og jeg har gjort noen ærender, og sitter i bilen og venter :) ferdig 14.30 :)

Hvordan går det med dere?
Grattis med ny jobb :) Den høres trivelig ut!

Hvordan går det med tilvenningen i bhg?
 
Hver tirsdag og mulig annenhver torsdag om den andre assistent fortsetter å være sykemeldt, og ved behov :)
Også et jobbintervju på torsdag. Har så lyst på den jobben :)

Hvordan går det med dere? Mannen g barna? :)
Hva slags jobb er det da?
Alt bra her. Mannen prøver seg på litt jobbing nå som sykemeldingen har gått ut. Han trenger mye tilrettelegging, da, men om de får til det er det flott for han å være i jobb!
Ungene er det bra med og :)
 
Hva slags jobb er det da?
Alt bra her. Mannen prøver seg på litt jobbing nå som sykemeldingen har gått ut. Han trenger mye tilrettelegging, da, men om de får til det er det flott for han å være i jobb!
Ungene er det bra med og :)
Samme jobb, bare for en annen dame :)

Så fint å høre at det går bedre med han :) ikke noe bedre enn det :)
 
Det gikk fint :) personlig assistent, samme som før jeg ble gravid med Wael :)
Praktisk bistand, husarbeid, kjøring etc :) veldig hyggelig dame :)

Lykke til på samtale! Er det for Liana og Leoh ?

Høres trivelig ut :)

Samtalen var for Emira :) alt var bra og det virker som om læreren har samme oppfatning av Emira, som det vi har. Og det var godt å vite :D
 
God formiddag!

Fri idag, og nok en dag hjemme med Emira! Igår kveld var det 2 vannkopper som hadde litt væske i seg, så håper dem tørker inn snart :) virket heldigvis ikke som om læreren hennes syns det haster med å komme tilbake til skolen :)

Liana og sambo var så sure og grinete idag tidlig at det smitta over på meg. Så kjedelig når også en voksen mann ikke klarer å holde det for seg selv! Og tåler jo ikke å bli snakket til heller vøtt :p haha..

Igår fikk jeg tak i en sånn sykkelvogn gratis. Biketec heter den. Meeeen var ikke noe manual til, så jeg aner ikme hvordan jeg legger den sammen? Noen som har peiling? :D
1446630416900.jpg
 
Back
Topp