Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, neida og det finnes jo fine joggebukser også men den store grå f.eks, går det ann å synes den er fin?Kan jo hende ikke alle syns det er stygt da, selv om dere syns det![]()
Hehehe, men det kan ikke sammenlignes med å slentre rundt i joggebukse dag ut og dag innJeg pleier ikke gå ut i joggebukse. Men som igår kveld 22.15 fant jeg ut at jeg må ha brød:/ Ikke engang satan hadde fått meg til å skifte tilbake til olabukse for ett brød ass.... Den store deilige GRÅE joggebuksa var på og det var FANTASTISK!
Han hjemme vet jo hvordan det ser ut under buksa og er fornøyd med det så da er hva alle andre menn eller damer syns meget uinteressant
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe nei selvfølgelig ikkeHehehe, men det kan ikke sammenlignes med å slentre rundt i joggebukse dag ut og dag inn
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Seriøst? Lurer på hva hvilket miljø du vandrer i.Det var godt at ikke jeg bare tenkte slik. Takk for mange tilbakemeldinger!
Og til vedkommende som kommenterte at jeg fikk norske kvinner til å høres ut som horer (jeg er sikker på at du mener tøser, evt lett på tråden), så er jeg enig. Kanskje vi er det. Isåfall er det vår kultur, og ikke så mye å gjøre med det![]()
Er sikker på at de på legekontoret og nærbutikken min tenket sitt om meg når det kommer til dette. Får alltid tidlig time, og gidder ikke kle meg for 15 min på legekontor, ihvertfall ikke om jeg vet jeg må kle av meg.Hehe nei selvfølgelig ikkeMen syns folk noen ganger trekker litt forhastede konklusjoner. Kanskje ho du ser i joggebukse neste gang akkurat hadde skifta og glemte no i butikken, hvem vet
Sent from my iPhone using BV Forum
Seriøst? Lurer på hva hvilket miljø du vandrer i.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
To blogger og en forskningsartikkel gjør ikke noe til fakta, heller ikke at "alle norske kvinner er horer". Og det er ikke engang det det står i linkene dine!
Er litt enig, og jeg klarer ikke skjønne hvorfor noen vil bli sett med svære stygge joggebukser utenfor husets fire vegger
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Men man ser vel ikke nødvendigvis sliten ut av å ikke gå i jeans eller fine bukser?Jeg skal være litt enig med han. Mange norske kvinner kunne brukt fem min lengre på badet om morgenNå er vi mye i Italia og Frankrike og der er kvinnene elegante. Håret er gredd og joggebukser er ikke på utsiden av hjemmet. Men det er igrunn ikke min sak, folk må gjerne gå i dasseklær og se slitne ut.