Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke duskal grue deg, i ditt tilfelle har du gått opp nok til å nærme deg normalvekt. Kroppen vet nok hva den gjør, kjekt å ha litt ekstra til både fødsel og ammingEr i uke 33+4 nå og har gått opp rundt 15-17 kg så langt. Hadde bmi som var rett under undervektig da jeg ble gravid så det er vell greit, men føler jeg gruer meg til å si det til jordmor neste møte
Føler også jeg sprekker snart sliter ekstra når magen er så "full" men mage sekken er så tom og jeg er så sulten, skjønner ikke hvor jeg skal få plass til matenJeg skal si deg at fra uke 29 til uke 34 har det skjedd STORE forandringer med kroppen min.
Vesentlig økning rundt midjen
Føler jeg sprekker snart
Jeg skal si deg at fra uke 29 til uke 34 har det skjedd STORE forandringer med kroppen min.
Vesentlig økning rundt midjen
Føler jeg sprekker snart
33 uker idag og opp 5kg!! Sist gikk jeg opp totalt 5kg! Å nå er det fortsatt 7 uker igjen... Buuu
----------------------------------
Storebror: 12.11.2010
Lillesøster ventes 16.05.2014
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei er levbart det.. Men det stopper jo ikke der det som skremmer meg. Og så er jeg nervøs for stor bebis storebror var 3260g og 49cm lang; altså perfekt )5 kg er ikke mye det da...
Jeg merker jeg blir helt forferdet over at det virker som om så mange prøver å opp minst mulig :S normal vektøkning er mellom 11-15kg og fordelt på babyvekt, økt blodvolum, større livmor, fostervann etc :S går opp "bare" 5-6 kg går man jo faktisk ned i vekt :S skjønner hvis noen er overvektige, men ellers ikke. synes det er skummel lesning.
http://mammanett.no/mobil/node/32
Jeg merker jeg blir helt forferdet over at det virker som om så mange prøver å opp minst mulig :S normal vektøkning er mellom 11-15kg og fordelt på babyvekt, økt blodvolum, større livmor, fostervann etc :S går opp "bare" 5-6 kg går man jo faktisk ned i vekt :S skjønner hvis noen er overvektige, men ellers ikke. synes det er skummel lesning.
[URL]http://mammanett.no/mobil/node/323[/URL]Der ser man normal vektfordeling og økning. :S
Der ser man normal vektfordeling og økning. :SSent from my iPhone using BV Forum
Nei er levbart det.. Men det stopper jo ikke der det som skremmer meg. Og så er jeg nervøs for stor bebis storebror var 3260g og 49cm lang; altså perfekt )
----------------------------------
Storebror: 12.11.2010
Lillesøster ventes 16.05.2014