23 uker i morgen, gått opp ett kg :/
Hvorfor halvtrist smiley?
♧ Sendt fra app'en ♧
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
23 uker i morgen, gått opp ett kg :/
Husk at det er gjerne de som ikke har gått opp så mye som svarer. ;-) ikke for å skryte, men fordi de har ikke noe hinder til å svare. De som har gått opp endel velger nok å ikke svare. Gjerne fordi de leser at flere har gått opp lite og da velger å ikke svare. Sist hadde jeg gått opp 7,5kg til nå. Å da valgte jeg ikke å svare på sånne ting. Men nå som jeg bare har gått opp 3,5kg syns jeg det er helt greit. så ja. Man er nok litt kropsfiksert uten helt å forstå det før i ettertid.Så lite folk har gått opp a ?25+6 her og gått opp 5/6 kilo ! Følte ikke det var så altfor mye før jeg ser her inne
Ja det er nok sant selv dine 7,5 kilo er jo godt under det de har laget en tabell på her skjønner du er fornøyd med bare gå opp 3,5 ! Ingen av oss vil gå opp 30 kilo og slite med å få det vekk igjenHusk at det er gjerne de som ikke har gått opp så mye som svarer. ;-) ikke for å skryte, men fordi de har ikke noe hinder til å svare. De som har gått opp endel velger nok å ikke svare. Gjerne fordi de leser at flere har gått opp lite og da velger å ikke svare. Sist hadde jeg gått opp 7,5kg til nå. Å da valgte jeg ikke å svare på sånne ting. Men nå som jeg bare har gått opp 3,5kg syns jeg det er helt greit. så ja. Man er nok litt kropsfiksert uten helt å forstå det før i ettertid.
Fordi jeg er tjukk, og vil ikke bli tjukkereHvorfor halvtrist smiley?
♧ Sendt fra app'en ♧
Kjære deg, jeg er også veldig overvektig, men hvis jordmor/lege klager på oss for å gå opp litt i svangerskapet, er det h*n som ikke er profesjonell. Selvfølgelig har ikke jeg godt av å gå opp 30 kg, og det håper jeg virkelig ikke at jeg gjør heller, men å gå opp en 5-10 kg er helt normalt.Fordi jeg er tjukk, og vil ikke bli tjukkere
Er og redd for å få "kjeft" av JM - har hørt mange som får det..
Kjære deg, jeg er også veldig overvektig, men hvis jordmor/lege klager på oss for å gå opp litt i svangerskapet, er det h*n som ikke er profesjonell. Selvfølgelig har ikke jeg godt av å gå opp 30 kg, og det håper jeg virkelig ikke at jeg gjør heller, men å gå opp en 5-10 kg er helt normalt.