Noen som venter tvillinger?

Spennende tid nå fremover! Når vi etterhvert kjenner mer og mer liv. Veldig spent på hvordan det da blir når det er to som sparker fra seg der inne :hilarious:
 
Spennende! Blir så koselig å få se de igjen❤️ krysser fingrene for at alt står bra til fortsatt, litt nervepirrende å gå og vente på en ny sjekk.
 
Ja håper og alt er bra med dine to og mine ❤️
Vil dere vite kjønn? Blir spennende å høre når du har vært.
 
Ja, vi vil vite. Så håper tvillingene er samarbeidsvillige så vi får vite det ❤️
Blir spennende å høre hvordan det går for deg også til uka.
 
Trener du noe? Jeg er temmelig sliten etter jeg kommer hjem fra jobb, men burde jo sikkert trent litt. Hvertfall for å styrke kjærnemusklaturen
Prøver også å huske på de knipeøvelsene..
 
Trener du noe? Jeg er temmelig sliten etter jeg kommer hjem fra jobb, men burde jo sikkert trent litt. Hvertfall for å styrke kjærnemusklaturen
Prøver også å huske på de knipeøvelsene..
Lite trening på ettermiddagene, men har endel gruppertimer på jobb i løpet av uka. Så regner det som min trening/aktivitet for tiden :hilarious:
Eneste jeg gjør hjemme er knipeøvelser og et par enkle øvelser for å prøve og holde bekkenet i sjakk.

Ville ikke trent de rette magemusklene spesifikt etter at magemusklene har delt seg, men mye annet en kan trene av øvelser for kjernemuskulatur da. Jeg tenker det viktigste er aktivitet i hverdagen, og balansere aktivitet med behovet for hvile, lytte til kroppen.
 
Aner ikke om mine har delt seg enda. Syns ikke det var så enkelt å kjenne
Går jo stort sett daglig til jobb. Og i jobben er det mye gåing samt ståing så er jo i bevegelse. Men tenkte prøve litt gravid yoga hjemme. Må bare ta de dagene der man har litt mer energi for er temmelig sliten og trøtt når jeg kommer hjem fra jobb for tiden. Nå gledes det bare til OUL timen i morgen
 
Vil tro de ikke har delt seg, siden du syns det er vanskelig å avgjøre, men du kan jo spørre jordmor om hun kan sjekke? :)
Er jo veldig bra å gå til og fra jobb, og aktivitet på jobb da. Gravidyoga har jeg også tenkt på, men ikke funnet overskudd til at det blir noe mer enn med tanken enda :hilarious:

Lykke til på ultralyd i morgen:love017
 
Gikk veldig bra. Alt bra med jentene ❤️ Fin str og likt med fostervann på begge sider som er veldig bra.
Veldig aktive er dem, morro å se. De ligger helt tett, hodene mot hverandre. Veldig koselig å se.
Blir spennende å høre hvordan din time i morgen går. Og veldig spennende om dere får sett kjønn på dem da Masse lykke til.
 
Gikk veldig bra. Alt bra med jentene ❤️ Fin str og likt med fostervann på begge sider som er veldig bra.
Veldig aktive er dem, morro å se. De ligger helt tett, hodene mot hverandre. Veldig koselig å se.
Blir spennende å høre hvordan din time i morgen går. Og veldig spennende om dere får sett kjønn på dem da Masse lykke til.
Så koselig ❤️ og så godt at alt stod bra til med de begge to :love017
Takk, veldig spent på hvordan det går i dag.
 
Alt stod bra til med tvillingene heldigvis, vokser som de skal. Det var så godt å høre at alle tingene de sjekker ser bra ut!
Termin ble flyttet med en dag :) Og er 100% sikkert toeggede for tvillingene er ei lita jente og en liten gutt:Heartpink:Heartblue
 
Aaww, perfekt ❤️
Godt at alt var bra med de små. Min termin ble flyttet frem 2 dager. Men de kommer jo mest sannsynlig litt før uansett.
Får du litt tettere oppfølging nå fremover?
 
Ja, tidligere kommer de uansett. Fikk beskjed i dag om at det blir i uke 38-39, får tydeligvis ikke gå lengre.
Skal til jordmor i neste uke, også ny UL 11.okt. Så blir tettere enn normalt svangerskap, men ikke veldig tett enn så lenge hvertfall.

Hvor tett følges du fremover?
 
Men bra du får litt tettere fra nå da
Jeg har time hos forster medisinsk hver 14.dag
Der tar de ultralyd å sjekker gjennom hele kroppen på begge jentene samt tar mål og sjekker mengde fostervann.
Neste uke skal jeg til en fødselslege. Trur hun skal gjøre en gynekologisk undersøkelse og snakke om fødsel.
 
Back
Topp