Noen som tenker på neste baby?

En tråd i 'August 2018' startet av Nukis, 12 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Vært i grunn klar en stund :p Jeg er nok heller veldig realistisk på hva som kan skje og tar det gjerne nå når Leah er liten enn når hun er eldre (om det for eksempel blir flere uker på NFI igjen). Samme med søvnen.

MEN kjenner det er uaktuelt før jeg vet Leah klarer seg fint i barnehagen (begynner smått i desember), jeg har ny jobb (ferdig i sommer og håper på stilling raskt) og ryggen/bekken er litt bedre. Dessverre :(

2. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

det er jo litt å ta hensyn til ja. Vet du fikk bekkenproblemer ekstremt tidlig og at risikoen er der igjen, men jeg kjenner også ei som hadde store problemer med nr en, men ikke så ille med nr to og tre. Og hadde også søster med ekstrem bekkenløsning så virket som det var noe familiært også.

3. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Man kan jo håpe. Men jeg merker store forskjeller blant annet når jeg har mensen, så blir ikke helt klok. Manuellterapeuten mente jeg ville slite like mye, om ikke mer, neste gang og anbefalte vente en stund. Likevel så blir nok bekkenet dritt uansett så tenker helsen til samboer, barnehage på Leah, rygg og jobb på meg får være nok å få på plass. Ellers blir det vel aldri noen nummer 2.

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

God plan

5. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Vi mistet i uke 11 nå i januar og er allerede nå gravid i uke 31 med lillebror. Hadde jo planer om 2020 baby, men ting skjedde mye fortere enn hva vi hadde tenkt. Veldig kjekt å få to så tette :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 1
  6. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Gratulerer. :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Takk for det :)

8. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Venter i mars

9. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Gratulerer så mye :)

10. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Tusen takk

Del denne siden