Noen som tenker på neste baby?

Nukis, du må komme inn på skjult igjen. :)
 
Tenker mye, men foreløpig vil ikke samboer ha fler mht situasjonen rundt graviditet og fødsel med Leah. Men jeg drømmer om en til en dag, er heldigvis ung. Og vil nyte tiden med Leah før vi skaper kaos igjen ❤️
 
Tenker mye, men foreløpig vil ikke samboer ha fler mht situasjonen rundt graviditet og fødsel med Leah. Men jeg drømmer om en til en dag, er heldigvis ung. Og vil nyte tiden med Leah før vi skaper kaos igjen ❤️
Det kommer nok et riktig tidspunkt for dåkker begge :)
 
Har også to.. har samme tanke som deg, at jeg garantert vil prøve igjen. Men har 2 bonusbarn også, så da begynner vi å bli veldig mange..


Ja gjerne :D

Bare minn meg på det! Travle kvelder for tiden med barn som ikke vil sove
 
Jeg tenker også hele tiden.. var det ikke du som vurderte å dra over dammen neste gang du sku bli gravid?

Hva er over dammen? Har ei venninne som jeg tror er i samme situasjon som en del av dere beskriver ;)
 
Regnet med USA, men er det som i å velge kjønn? Bestevenninnen min ønsker seg en jente etter tre gutter..
Gender selection, eller family balancing som noen kaller det, er visst mulig på (Nord)-Kypros, USA, Mexico, Malaysia, Ukraina. Sikkert flere, men det er de jeg har hørt om.
Og ja, hun er sikkert ikke alene om det ønsket.
 
Back
Topp