Noen som tenker på neste baby?

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Noen som er i planleggingsfasen på når neste baby skal komme? Hvilken rekke i flokken blir det? :)
 
Vi hadde egentlig planer om å begynne prøving på nytt i April som var, men så fikk jeg meg ny jobb og skoleplass så vi utsetter det nok til over sommeren. Vi tar det egentlig litt som det kommer tenker jeg.
 
Ikkje heilt bestemt, blir isåfall min tredje og hans andre. Prøving eingang ila 2020. Drømmen er vårbaby 2021 :angelic:
 
Vi hadde vel egentlig sett for oss prøving til neste sommer (på min nr 3 og hans nr 5), men fikk plutselig for meg at kanskje allerede prøve nå etter sommeren.. veldig vanskelig å finne ut av egentlig.. har 2 tette fra før..
 
Vet vi vil ha nr 3, planlegger i første omgang når jeg skal tørre å slutte med prevensjon.
Lyst på i 2021, gjerne sent 2021.
 
Jeg er utålmodig, vil gå gravid igjen - og samtidig være ung nok til å kansje vurdere enda et barn i fremtiden. Men, med to tette (18mnd mellom) som krever mye for tiden både dag og natt, så blir jeg så i tvil på når jeg skal fjerne spiralen.. vil gjerne ha kontroll på syklusen først, for å planlegge sex ifht eggløsning..
 
Fikk akkurat tilbake mensen, så nå må det planlegges litt ja! :)
 
Tenker hele tiden. Skal i hvertfall ikke være på tjukken i sommerferien. Blir evt nr 4. Må tygge litt til på den..,
 
Veldig lyst på en til, men må vente en stund da jentene er nok for øyeblikket. De starter ikke i bhg før august neste år, og jeg er ikke helt tilbake i jobb før da. Må bli vant til den nye tilværelsen minst 1 år derfra, så tidligst om 2 år før vi starter å prøve på ny. Og hvem vet, kanskje det tar 2 år og 3 IVF forsøk på neste også (eller et plutselig sjokk leenge før planlagt siden vi bruker hopp-av-i-svingen-metoden nå:hilarious:)
 
Hadde egentlig en ide om å begynne å prøve fra denne sommeren. Men har ikke lyst på flere enda og er ikke babysyk så venter. Kanskje vi får lyst på en til eller kanskje ikke.. vi får se :p
 
Vet nesten ikke om jeg tør. Så redd for å bli skuffa.
 
Tror ikke det blir flere her, men måtte vel ha begynt prøvingen nå for å få baby i 2020. Føler det hadde «ødelagt» litt å få i 2021 når man har 2014, 2016 og 2018-unger :p
 
Tenker hele tiden. Skal i hvertfall ikke være på tjukken i sommerferien. Blir evt nr 4. Må tygge litt til på den..,
Jeg tenker også hele tiden.. var det ikke du som vurderte å dra over dammen neste gang du sku bli gravid?
 
Back
Topp