Noen som tenker på neste baby?

En tråd i 'August 2018' startet av Nukis, 12 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Har vel ikke sjekket aktiviteten på ei stund heller :p

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

So much to do, so little time :p

3. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Får ta oss ei «opprydding» etter sommeren ;)

4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Når er etter sommeren, igjen? Oktober, ikke sant?

5. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

September-ish? :p

6. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Ja, sånn som august egentlig ble april-september. August-ish! :D
    Da har vi god tid!

7. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Haha deal :p

8. Augustspire2018 Flørter med forumet

Baby nr 2 er på vei. Termin med ei jente i desember:Heartpink har en gutt fra før:Heartblue blir 16 mnd mellom.

• Hjertelig Hjertelig x 4
  9. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Gratulerer!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Vurderer å jukse å dra til utlandet for å lage jente.
    Men mannen motsetter seg det veldig.

11. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gratulerer så mye :)

12. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Hjalp ikke på babysyken å strikke småplagg.. Blir nok tussete når jeg skal på babybesøk mandag :p

13. strikkemamma Gift med forumet

Vil ha en til, føler meg ikke ferdig, og har mest lyst å gråte hver gang noen sier de gravide eller babyen har kommet. Sambo NEKTER fler....

14. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Ååå, det hørtes ikke noe greit ut. :Heartred Har han noen grunner som du kan møte på en god måte?

15. strikkemamma Gift med forumet

Han vil ikke bruke hele livet på å oppdra barn, vil leve livet selv også. Reise og kjøre mc. Jeg skjønner jo den, men det er likevel veldig sårt... Han er urokkelig på enkelte ting. Noe bryllup kan jeg også se langt etter...

16. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Hvis dere får en raskt så vil det jo bare være 2 år til som går før han får friheten sin. :D Det er ikke bare han som skal bestemme ting, jeg håper du er urokkelig på det du synes er viktig!

17. strikkemamma Gift med forumet

Tror vi må ta oss en lengre prat om det, han er ganske så bestemt, og har sagt at om jeg vil ha en til blei det ikke med ham...

Akkurat nå er det ikke aktuelt med minste på 11mnd, og jeg skal starte i ny jobb etter ferien :/ får håpe på et lykkelig uhell, annet aner jeg ikke...

Naboen fikk baby på fredag, og guforeldrene til eldste fikk en veldig etterlengtet lillebror i dag etter ma og sa, og jeg sitter her og er bare lei meg, enda jeg bør være veldig glad for de to vi har :/

18. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Vi planlegger et siste forsøk. Blastocysten som ligger på frys skal snart settes inn. Statistisk sett 20% sjanse for at det blir unge nr 4 i mai :nailbiting:

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  19. VioAur<3 Elsker forumet August 2018

Jeg vil også tilbake på skjult, la oss lage en skravletråd :p

20. Nukis Elsker forumet Marsboerne2017 Februarhjertene2017 August 2018

Jeg er tilbake, men lag skravletråd :)

Del denne siden