Oleandra87
Glad i forumet
So lenge tr holder seg unna so e de håp!Ja det er skikkelig irriterende å ikke vite! Håper på positiv test for begge to snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
So lenge tr holder seg unna so e de håp!Ja det er skikkelig irriterende å ikke vite! Håper på positiv test for begge to snart![]()
Joda!! Men litt utålmodig føler man seg jo! Hehe... Så glemmer man at mange har større grunn enn meg foreløpig! Men godt å høre at jeg får lov til å sutre litt ogsåMan kan "klaga " eller utrykke sine fustrasjoner sjølv om man ik har vært prøver i eit år eller lengeDe fleste er i samma båt eller har vært der
![]()
Sefølgelig blir man utålmodig når man prøver å få eit barn, ik noko enkel oppgave detteJoda!! Men litt utålmodig føler man seg jo! Hehe... Så glemmer man at mange har større grunn enn meg foreløpig! Men godt å høre at jeg får lov til å sutre litt også![]()
Eg ser strek!
Eg ser strek!![]()
Å neeeiiii! :/ Man kan bli gravid sjølv om man spotta! Lykke til!Syns jeg ser noe jeg også :O Mannen ser ikke da..
Og DER hadde jeg visst spotta litt også.. Er vel tr på vei nå da??!![]()
Å neeeiiii! :/ Man kan bli gravid sjølv om man spotta! Lykke til!![]()
Streken er jo blitt sterkere!! Håper spottingen er uskyldig. Soennende å se hva som skjer![]()
So lenge de e ik frisk blod so kan de gå braDet jeg har spotta er nærmest brunt.. Kan det være positivt/negativt?
So lenge de e ik frisk blod so kan de gå braDu har ik vore hos legen får å måle hcg?
![]()
De burde du absoluttOk, da får jeg håpe det ikke blir mer, eller at det kommer friskt blodHar ikke fått målt hcg hos lege nei, burde vel kanskje det om dette ikke utvikler seg til en normal mens
IIIIIIIIIK!!! Så spennende!!! :-D
Øøøøøsj!!Da spotter jeg.. tanta bygger seg opp...