Noen som har testa sent positiv?

MammaAnette

Forelsket i forumet
Er ganske overbevist om at jeg er gravid da jeg er plaget med kvalme om dagene, mye trøtt og puppene ble ikke vonde etter el slik de pleier. Sistnevnte begynte først å bli vonde dagen for ikm og har blitt ømmere og ømmere for hver dag etter det. Mye murringer og vondt i korsryggen. Har også hatt noe gult slim og mye utflod.

Hadde mens sist 17. April. Har en syklus på 26-28 dager. Nokså sikker på el var 2. Mai. Ikm var 12-14. Mai. Fortsatt ingen mens og er på dag 32 i syklusen..

Tok test 1 dag før ikm (10dpo), den var negativ (men dukket opp en tynn skjev strek etter fristen). Tok cb+ på Fredag (13dpo) som sikkert var negativ (kunne såvidt skimte en skygge/strek). Tok test i går kveld (15dpo), den var negativ den også tror jeg. Usikker på om jeg kan skimte noe.

Bilde 1 er fra 10dpo, bilde 2 er fra 13dpo og bilde 3 er fra 15dpo.

ImageUploadedByBV Forum1431939897.656301.jpg
ImageUploadedByBV Forum1431939916.155585.jpg
ImageUploadedByBV Forum1431939938.728413.jpg

Syns jeg ser noe på alle testene jeg.. Du kan ikke dra å ta blodprøver da? Se om hcg stiger :)

Syns jeg ser noe på alle testene jeg.. Du kan ikke dra å ta blodprøver da? Se om hcg stiger :)

Gjør du?? Hmm, kanskje synet mitt ikke er helt på bærtur likevel da..

Skal ta en bt imårra tidlig så får jeg se.. Om ikke den er sterkere får jeg bestille meg legetime og få sjekka! Fortsatt ingen mens nemlig! Den bruker å være nokså regelmessig med 26-28 dagers sykluser.. Idag er jeg på dag 32 og uten mens.. Og puppene har blitt verre, nesten litt vondt å ha på bh..

Jeg har testa pos sent (5-6 over IKM) de tre gangene jeg har vært gravid (har to fine barn og mista en spire)

Godt å høre at det kanskje er håp likevel.. Får bare håpe morgendagens test er positiv :-) Er jeg ikke gravid nå så skjønner jeg ingen verdens ting!

Gjør du?? Hmm, kanskje synet mitt ikke er helt på bærtur likevel da..

Skal ta en bt imårra tidlig så får jeg se.. Om ikke den er sterkere får jeg bestille meg legetime og få sjekka! Fortsatt ingen mens nemlig! Den bruker å være nokså regelmessig med 26-28 dagers sykluser.. Idag er jeg på dag 32 og uten mens.. Og puppene har blitt verre, nesten litt vondt å ha på bh..
Da håper vi på sterke strek i morgen!! :)

Hva er det som skjer med oss?
Samme med meg. IKM for en uke siden. To tester som viste strek etter tidsfristen nå i helgen. Negativ CB i dag.
Kjenner meg rar i kroppen, har spottet litt, men ingen TR.
Ganske likt som deg, ikke sant?

Jeg testet positivt sent da jeg var gravid, 6 dager etter IKM. Har en gutt på 14mnd:)

Hva er det som skjer med oss?
Samme med meg. IKM for en uke siden. To tester som viste strek etter tidsfristen nå i helgen. Negativ CB i dag.
Kjenner meg rar i kroppen, har spottet litt, men ingen TR.
Ganske likt som deg, ikke sant?

Ja det er rart.. Føler meg gravid, nesten som om jeg bare vet at jeg er det! Ømme pupper siden dagen for ikm (12. Mai) og de blir bare verre..

Ikm 12-14 mai en gang, så er mellom 5-7 dager over nå. Spotter ikke heller jeg da, bare mye utflod

Ja det er rart.. Føler meg gravid, nesten som om jeg bare vet at jeg er det! Ømme pupper siden dagen for ikm (12. Mai) og de blir bare verre..

Ikm 12-14 mai en gang, så er mellom 5-7 dager over nå. Spotter ikke heller jeg da, bare mye utflod
Har det helt likt som deg mammaanette! Lurer fælt! Ikke noe spotting her heller. Men er nok Max 3 dager over. :-) håper det skjer noe enten den ene eller andre veien snart :-)

Har det helt likt som deg mammaanette! Lurer fælt! Ikke noe spotting her heller. Men er nok Max 3 dager over. :-) håper det skjer noe enten den ene eller andre veien snart :-)

Ja det er skikkelig irriterende å ikke vite! Håper på positiv test for begge to snart :)

Ja, men tenker på de som har mistet og prøvd i over ett år eller mer. Da føler man liksom ikke man har rett til å klage egentlig, men håper jo spiren sitter så fort som mulig :-)
Man kan "klaga " eller utrykke sine fustrasjoner sjølv om man ik har vært prøver i eit år eller lenge :p De fleste er i samma båt eller har vært der;)

Back
Topp