MammaAnette
Forelsket i forumet
Er ganske overbevist om at jeg er gravid da jeg er plaget med kvalme om dagene, mye trøtt og puppene ble ikke vonde etter el slik de pleier. Sistnevnte begynte først å bli vonde dagen for ikm og har blitt ømmere og ømmere for hver dag etter det. Mye murringer og vondt i korsryggen. Har også hatt noe gult slim og mye utflod.
Hadde mens sist 17. April. Har en syklus på 26-28 dager. Nokså sikker på el var 2. Mai. Ikm var 12-14. Mai. Fortsatt ingen mens og er på dag 32 i syklusen..
Tok test 1 dag før ikm (10dpo), den var negativ (men dukket opp en tynn skjev strek etter fristen). Tok cb+ på Fredag (13dpo) som sikkert var negativ (kunne såvidt skimte en skygge/strek). Tok test i går kveld (15dpo), den var negativ den også tror jeg. Usikker på om jeg kan skimte noe.
Bilde 1 er fra 10dpo, bilde 2 er fra 13dpo og bilde 3 er fra 15dpo.
Hadde mens sist 17. April. Har en syklus på 26-28 dager. Nokså sikker på el var 2. Mai. Ikm var 12-14. Mai. Fortsatt ingen mens og er på dag 32 i syklusen..
Tok test 1 dag før ikm (10dpo), den var negativ (men dukket opp en tynn skjev strek etter fristen). Tok cb+ på Fredag (13dpo) som sikkert var negativ (kunne såvidt skimte en skygge/strek). Tok test i går kveld (15dpo), den var negativ den også tror jeg. Usikker på om jeg kan skimte noe.
Bilde 1 er fra 10dpo, bilde 2 er fra 13dpo og bilde 3 er fra 15dpo.