Noen som har testa sent positiv?

Jeg ser strek på dagens test både før og etter den er tørket. Veldig spennende da! Og spotting opplever mange i begynnelse av graviditet. Ta en ny i morgen du :) Lykke til!!

Har ingen flere tester.. :( Så får se an om jeg blør mer! Men ser jo streken på den siste testen jeg da så er litt rart :\ Mannen ser ikke den da.. Så han mente det måtte være innbilning :p

Ja hadde litt kremhvit utflod i dag, har som regel aldri det :confused: *håpehåpe* men eg hadde MASSE gravid symptomer rett etter EL men no når mensen skulle ha komt, nada... :rolleyes:
Jeg hadde en periode med det samme fram til ikm hadde passert! Nå har jeg stikkinger på begge sider av eggstokkene (føles i allefall sånn ut), oppblåst og vondt i korsryggen. Føles egentlig litt som når jeg har eggløsning. Så nå er jeg usikker på om tanta er i anmarsj, veldig sen eggløsning eller om jeg kan være gravid! Vil ha et svar snart i allefall!

Jeg hadde en periode med det samme fram til ikm hadde passert! Nå har jeg stikkinger på begge sider av eggstokkene (føles i allefall sånn ut), oppblåst og vondt i korsryggen. Føles egentlig litt som når jeg har eggløsning. Så nå er jeg usikker på om tanta er i anmarsj, veldig sen eggløsning eller om jeg kan være gravid! Vil ha et svar snart i allefall!
Har det helt likt! Og skjønner veldig din frustrasjon, den og er helt lik :p kan man få rasker svar hos legen evt med blodprøve? Kan se det allerede nå på ul?

Har det helt likt! Og skjønner veldig din frustrasjon, den og er helt lik :p kan man få rasker svar hos legen evt med blodprøve? Kan se det allerede nå på ul?
Vi er nå sakte på hcg-produksjonen i såfall, så spørs om man ikke får lavt utslag på blodprøver også! :-) på ul tror jeg det er for lite til å se, men det er jeg usikker på! :-)

Her er jeg 3 dager over IKM og det er ingen tegn til TR. Synes fortsatt det er då rart at jeg ikke har fått mensen eller positiv test da gynekologen tirsdag for to uker siden så og si bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning (fra høyre eggstokk!!). At hun kunne være så spesifikk, og ennå så har det verken dukket opp det ene eller det andre;/ jeg har de siste dagene vært veldig oppblåst. Våknet med en mage som lignet en sprekklar ballong forrige dagen.. Husker fra forrige graviditet at jeg var en del oppblåst.. Huff. Det her er ikke noe gøy! Nå vil jeg bare at det skal bli positiv test eller at TR dukker opp, slik at vi kan gå på med en ny pp!

Her er jeg 3 dager over IKM og det er ingen tegn til TR. Synes fortsatt det er då rart at jeg ikke har fått mensen eller positiv test da gynekologen tirsdag for to uker siden så og si bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning (fra høyre eggstokk!!). At hun kunne være så spesifikk, og ennå så har det verken dukket opp det ene eller det andre;/ jeg har de siste dagene vært veldig oppblåst. Våknet med en mage som lignet en sprekklar ballong forrige dagen.. Husker fra forrige graviditet at jeg var en del oppblåst.. Huff. Det her er ikke noe gøy! Nå vil jeg bare at det skal bli positiv test eller at TR dukker opp, slik at vi kan gå på med en ny pp!

Ja det er ikke noe kjekt når man verken får tr eller positiv test! Tror kanskje det er tr som har dukka opp her, men rart jeg fikk svak strek på testen rett før den kom synes jeg..

Så sant!! Var helt sikker på at TR skulle komme i natt! Men neida! I dag er det ganske tørt og ingen positiv test! Wierd!

Jeg hat akkurat de samme symptomene som dæ bortsett fra at brystan ikje har blitt ømme ennu..skal teste igjen imorgen:-)

Back
Topp