Noen som har testa sent positiv?

Man kan "klaga " eller utrykke sine fustrasjoner sjølv om man ik har vært prøver i eit år eller lenge :p De fleste er i samma båt eller har vært der;)
Joda!! Men litt utålmodig føler man seg jo! Hehe... Så glemmer man at mange har større grunn enn meg foreløpig! Men godt å høre at jeg får lov til å sutre litt også ;)

Dagens test, nytt bilde etter tidsfrist..

ImageUploadedByBV Forum1432052429.248459.jpg

Å neeeiiii! :/ Man kan bli gravid sjølv om man spotta! Lykke til! :)

Man kan vel det.. Men har aldri spotta eller blødd i noen av mine tidligere graviditeter så mister litt håpet.. Synes det er rart at jeg har vært så kvalm og at puppene har vært skikkelig vonde siden den dagen jeg egentlig skulle fått mensen!

Streken er jo blitt sterkere!! Håper spottingen er uskyldig. Soennende å se hva som skjer :D

Ja denne gangen så jeg den faktisk litt bedre, selv om det er en del timer etter fristen..

Håper jo det ja! Selv om jeg mister litt håpet :( Får bare vente og se..

So lenge de e ik frisk blod so kan de gå bra:) Du har ik vore hos legen får å måle hcg? :)

Ok, da får jeg håpe det ikke blir mer, eller at det kommer friskt blod :) Har ikke fått målt hcg hos lege nei, burde vel kanskje det om dette ikke utvikler seg til en normal mens

Jeg ser strek på dagens test både før og etter den er tørket. Veldig spennende da! Og spotting opplever mange i begynnelse av graviditet. Ta en ny i morgen du :) Lykke til!!

Back
Topp