Noen som har mistet langt ut i.svangerskapet?

Lykke til! Sender dere mange klemmer❤️❤️
 
Takk for klemmer ❤️ Blitt skrivd inn på riksen nå så kan fort bli her noen uker... :) men er Hvertfall i gode hender. Lite fostervann, men barna ser ut til å ha det bra..
Godt å høre! Du er i de beste hender! ♥ Sender deg en god klem!
 
Takk for klemmer ❤️ Blitt skrivd inn på riksen nå så kan fort bli her noen uker... :) men er Hvertfall i gode hender. Lite fostervann, men barna ser ut til å ha det bra..
Så bra de tar godt vare på deg :) og bra at babyene har det fint :) håpe du får mye besøk av småen da :)
 
Heier på dere! Dere er i de beste hender - i den situasjonen dere er i nå, kan jeg ikke tenke meg noe sted som er bedre å være enn på riksen. Så da satser vi virkelig på at dere på ingen måte trenger å oppleve det vi har vært igjennom, det unner jeg ingen.
 
Heier på dere, håper tvillingene blir værende i magen i mange uker til og at dette blir en ordentlig solskinnshistorie til slutt!
 
De har en veldig søt og snill jordmor på Riksen som heter Kristin
 
Nå blev eg glad :) herligt å høra. Lycka till vidare du er i gode hænder
 
Krysser fingrene ❤️❤️
 
Hvordan går det med dere? Holder de og fostervannet seg inne? Krysser fingrene for at alt er bra med dere. For hver dag øker sjansen for friske barn :)
 
Hvordan går det med dere? Holder de og fostervannet seg inne? Krysser fingrene for at alt er bra med dere. For hver dag øker sjansen for friske barn :)
Lekker ikke veldig mye akkurat idag hvertfall, går litt opp å ned.. men ingen tegn til fødsel så håper babyene holder seg inne lenge til :) kjenner mere og mere liv for hver dag :) så det er positivt :) håper det har blitt litt mere fostervann der inne :)
 
Lekker ikke veldig mye akkurat idag hvertfall, går litt opp å ned.. men ingen tegn til fødsel så håper babyene holder seg inne lenge til :) kjenner mere og mere liv for hver dag :) så det er positivt :) håper det har blitt litt mere fostervann der inne :)
Får babyene noe steroider eller noe for raskere utvikling? Krysser fingrene for deg og de små <3
 
Back
Topp