Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
Så forferdelig Kjære deg! Dette var vondt å lese. ❤❤❤ Gråt gråt gråt og snakk sammen. Jeg har vondt i hjertet av dere. Dette var bare kjempetrist ❤ Vil bare gi deg Enn lang varm klem. Ord blir fattige.Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
Huff, så usigelig trist! Kondolerer, kan ikke forestille meg hvor grusomt dere må ha det nåDette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
❤❤❤❤ Håper dere finner styrke! Jeg ble ufattelig sterk underveis og etter at vi mistet. Litt for sterk. Ta dere tid til sorgprosessen, den kan utarte seg forskjellig for ulike personer. Jeg og mannen min kom enda nærmere hverandre heldigvis, så det er da noe å ta med seg videre ❤ God klem igjen til deg, kjære deg! ❤takk dette er ufattelig trist..
Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
Takk uff, når mistet du?❤❤❤❤ Håper dere finner styrke! Jeg ble ufattelig sterk underveis og etter at vi mistet. Litt for sterk. Ta dere tid til sorgprosessen, den kan utarte seg forskjellig for ulike personer. Jeg og mannen min kom enda nærmere hverandre heldigvis, så det er da noe å ta med seg videre ❤ God klem igjen til deg, kjære deg! ❤
Jeg mistet i uke 20 nå i sommer. Vi hadde et veldig hjertesykt barn. Ta tiden til hjelp. Vår skatt skulle vært her omtrent nå. Det er rart å tenke på. Men vi minnes henne med kjærlighet for de månedene hun levde inne i mageboligen. Vi er takknemlig for den lille tiden vi fikk med henne. Hun var så ønsket og allerede elsket og dermed haddeTakk uff, når mistet du?
mange klemmer til deg Det er ingenting som er så tøft som å miste ett barn.. nå er det 1 uke siden tvillingene kom til verden med keisersnitt, håper tapet blir lettere og takle med tiden, akkurat nå er det bare veldig tøft..Jeg mistet i uke 20 nå i sommer. Vi hadde et veldig hjertesykt barn. Ta tiden til hjelp. Vår skatt skulle vært her omtrent nå. Det er rart å tenke på. Men vi minnes henne med kjærlighet for de månedene hun levde inne i mageboligen. Vi er takknemlig for den lille tiden vi fikk med henne. Hun var så ønsket og allerede elsket og dermed hadde
hun allerede sin plass. Nå etter 4 1/2 mnd går det bedre ❤
Det skjønner vi her inne veldig godt ❤❤ Det er bare grusomt rett og slett og du har mistet to skatter. Jeg tenker sånn på deg. Vi valgte å være veldig åpne om at vi mistet. De fleste vi kjenner visste jo at vi skulle ha baby, og det hjalp oss mye å være åpne om tapet vårt. Vi opplevde mye støtte i lokalsamfunnet, fra familie og venner, og jeg tror at omgivelsene skjønte det enda bedre når vi fortalte hvordan vi hadde det og opplevde det. Jenta vår fikk også på den måten et liv som ble kjent for flere enn oss. Jeg tegnet henne og viste frem bildet og hånd/fotavtrykk. Vi har tegningen hengende oppe hjemme, så hun er med oss. Nå i denne tiden skulle hun kommet om alt var bra ❤mange klemmer til deg Det er ingenting som er så tøft som å miste ett barn.. nå er det 1 uke siden tvillingene kom til verden med keisersnitt, håper tapet blir lettere og takle med tiden, akkurat nå er det bare veldig tøft..
Det tar tid, og veldig individuelt hvor lang tid det tar. Selv etter 4.5 år kan sorgen noen ganger velte innover meg, men det er heldigvis veldig sjeldent nå...i starten derimot skulle det ingenting til. Jeg gråt mye til "I'm only human" av Maria Mena, den er skrevet til ei som mistet sitt ufødte barn og gjenkjennelsen fikk virkelig tårene til å strømme. Det er viktig å tillate seg sjøl å sørge uten at andre skal få bestemme hvor lenge som er normalt..det du/dere føler er det som er riktig for dereTusen takk for alle klemmer Det betyr mye å lese deres ord Dette er tøft og vi må bare lære oss å leve med det Merker det går bedre og bedre, men tar nok tid.
Så trist å høre TakkDatteren min døde 8 timer etter fødsel uke 40, send PM om du trenger å snakke <3