Noen som har mistet langt ut i.svangerskapet?

Har tenkt på dere hver dag siden du postet tråden i janurgruppa og dette var virkelig ikke slik det skulle gå! ❤ Så utrolig trist og grusomt! Ta godt vare på hverandre ❤
 
Så utrolig leit å høre. :Heartblue:Heartblue
Ta vare på hverandre.
 
Har fulgt med deg. Kondolerer så masse❤️. Det finnes ikke ord i slike situasjoner - men håper dere får hjelp til å bearbeide situasjonen❤️. Ta vare på deg❤️...
 
Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
Så forferdelig :( :( :( Kjære deg! Dette var vondt å lese. ❤❤❤ Gråt gråt gråt og snakk sammen. Jeg har vondt i hjertet av dere. Dette var bare kjempetrist ❤ Vil bare gi deg Enn lang varm klem. Ord blir fattige.
 
Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...
Huff, så usigelig trist! Kondolerer, kan ikke forestille meg hvor grusomt dere må ha det nå :(
 
❤️❤️❤️❤️takk❤️❤️ dette er ufattelig trist..
❤❤❤❤ Håper dere finner styrke! Jeg ble ufattelig sterk underveis og etter at vi mistet. Litt for sterk. Ta dere tid til sorgprosessen, den kan utarte seg forskjellig for ulike personer. Jeg og mannen min kom enda nærmere hverandre heldigvis, så det er da noe å ta med seg videre ❤ God klem igjen til deg, kjære deg! :(
 
Dette gikk ikke veien. De ble født natt til lørdag og døde natt til idag. </3 alt for lungesyke til å overleve dessverre...

Sender deg en god klem! ♥ Håper du har mange rundt deg til å ta vare på deg nå ♥
 
❤❤❤❤ Håper dere finner styrke! Jeg ble ufattelig sterk underveis og etter at vi mistet. Litt for sterk. Ta dere tid til sorgprosessen, den kan utarte seg forskjellig for ulike personer. Jeg og mannen min kom enda nærmere hverandre heldigvis, så det er da noe å ta med seg videre ❤ God klem igjen til deg, kjære deg! :(
Takk ❤️❤️ uff, når mistet du? ❤️
 
Takk ❤️❤️ uff, når mistet du? ❤️
Jeg mistet i uke 20 nå i sommer. Vi hadde et veldig hjertesykt barn. Ta tiden til hjelp. Vår skatt skulle vært her omtrent nå. Det er rart å tenke på. Men vi minnes henne med kjærlighet for de månedene hun levde inne i mageboligen. Vi er takknemlig for den lille tiden vi fikk med henne. Hun var så ønsket og allerede elsket og dermed hadde
hun allerede sin plass. Nå etter 4 1/2 mnd går det bedre :)
 
Jeg mistet i uke 20 nå i sommer. Vi hadde et veldig hjertesykt barn. Ta tiden til hjelp. Vår skatt skulle vært her omtrent nå. Det er rart å tenke på. Men vi minnes henne med kjærlighet for de månedene hun levde inne i mageboligen. Vi er takknemlig for den lille tiden vi fikk med henne. Hun var så ønsket og allerede elsket og dermed hadde
hun allerede sin plass. Nå etter 4 1/2 mnd går det bedre :)
❤️❤️ mange klemmer til deg❤️❤️ Det er ingenting som er så tøft som å miste ett barn.. nå er det 1 uke siden tvillingene kom til verden med keisersnitt, håper tapet blir lettere og takle med tiden, akkurat nå er det bare veldig tøft.. :(
 
❤️❤️ mange klemmer til deg❤️❤️ Det er ingenting som er så tøft som å miste ett barn.. nå er det 1 uke siden tvillingene kom til verden med keisersnitt, håper tapet blir lettere og takle med tiden, akkurat nå er det bare veldig tøft.. :(
Det skjønner vi her inne veldig godt ❤❤ Det er bare grusomt rett og slett og du har mistet to skatter. Jeg tenker sånn på deg. Vi valgte å være veldig åpne om at vi mistet. De fleste vi kjenner visste jo at vi skulle ha baby, og det hjalp oss mye å være åpne om tapet vårt. Vi opplevde mye støtte i lokalsamfunnet, fra familie og venner, og jeg tror at omgivelsene skjønte det enda bedre når vi fortalte hvordan vi hadde det og opplevde det. Jenta vår fikk også på den måten et liv som ble kjent for flere enn oss. Jeg tegnet henne og viste frem bildet og hånd/fotavtrykk. Vi har tegningen hengende oppe hjemme, så hun er med oss. Nå i denne tiden skulle hun kommet om alt var bra ❤
Det er en umenneskelig tøff situasjon du er i, og siden du hadde keisersnitt har du nok enda en kroppslig tilleggsdimensjon som er ekstra tøff med deg. Jeg håper du kan bli glad i fødselsmerket på kroppen etter dine skatter etterhvert. Det vitner om liv som faktisk var, og minner fra svangerskapet som ble dannet før det gikk galt - trolig veldig gode minner også. Hold fast ved de gode minnene ❤ Jeg har en personlig tro på at skattene dine nå er ivaretatt og har det godt sammen. Jeg var hos en flott dame med evner litt over det vanlige, og hun kunne se min skatt ivaretatt av slekt som har gått forveien. For meg er det et fint bilde. Jeg tenker at til sist møtes vi igjen.
Vi mennesker har ulik tro, og jeg håper at du finner styrke i det du måtte finne mening og håp i.

Vil bare si at jeg var veldig sint på kroppen min helt til inntil nylig. Følte at den ikke gjorde jobben sin ❤ Men kroppene våre har gjort sitt beste, og ingenting kan endre på det som skjedde.
Ønsker bare igjen å gi deg en god klem i en ubeskrivelig vanskelig tid.
 
Sender mange klemmer ❤️ Vi mistet vår lillemann i uke 23 pga tidlig vannavgang for 4.5 år siden... Man glemmer aldri, men lærer seg etterhvert å leve med sorgen. Hvis det føles riktig så prat med alle dere får tilbud om å snakke med, og får dere for dårlig tilbud så krev mer...er tøft i den situasjonen dere er i, men dere har mye igjen for det senere ❤️ Jeg hadde veldig god nytte av å snakke med andre som hadde vært i en lignende situasjon, men sorg er veldig individuelt og det som hjalp meg er kanskje ikke løsningen for deg... Sorgen er deres, så gjør ting på deres måte og husk at ingenting er feil å tenke eller føle. Håper dere blir tatt godt vare på ❤️
 
Tusen takk for alle klemmer❤️❤️ Det betyr mye å lese deres ord❤️ Dette er tøft og vi må bare lære oss å leve med det❤️ Merker det går bedre og bedre, men tar nok tid.
 
Tusen takk for alle klemmer❤️❤️ Det betyr mye å lese deres ord❤️ Dette er tøft og vi må bare lære oss å leve med det❤️ Merker det går bedre og bedre, men tar nok tid.
Det tar tid, og veldig individuelt hvor lang tid det tar. Selv etter 4.5 år kan sorgen noen ganger velte innover meg, men det er heldigvis veldig sjeldent nå...i starten derimot skulle det ingenting til. Jeg gråt mye til "I'm only human" av Maria Mena, den er skrevet til ei som mistet sitt ufødte barn og gjenkjennelsen fikk virkelig tårene til å strømme. Det er viktig å tillate seg sjøl å sørge uten at andre skal få bestemme hvor lenge som er normalt..det du/dere føler er det som er riktig for dere ❤️
 
Back
Topp