Noen som har mistet langt ut i.svangerskapet?

Blue_

Gift med forumet
Lykke til! Sender dere mange klemmer❤️❤️

M

Moderator Irene

Guest
Takk for klemmer ❤️ Blitt skrivd inn på riksen nå så kan fort bli her noen uker... :) men er Hvertfall i gode hender. Lite fostervann, men barna ser ut til å ha det bra..
Godt å høre! Du er i de beste hender! ♥ Sender deg en god klem!

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Takk for klemmer ❤️ Blitt skrivd inn på riksen nå så kan fort bli her noen uker... :) men er Hvertfall i gode hender. Lite fostervann, men barna ser ut til å ha det bra..
Så bra de tar godt vare på deg :) og bra at babyene har det fint :) håpe du får mye besøk av småen da :)

du ska få en dag i mårå

Andre møte med forumet
Heier på dere! Dere er i de beste hender - i den situasjonen dere er i nå, kan jeg ikke tenke meg noe sted som er bedre å være enn på riksen. Så da satser vi virkelig på at dere på ingen måte trenger å oppleve det vi har vært igjennom, det unner jeg ingen.

FrkVerpesyk

Gift med forumet
Marsboerne2017
Februarbarna 2020
Heier på dere, håper tvillingene blir værende i magen i mange uker til og at dette blir en ordentlig solskinnshistorie til slutt!

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
De har en veldig søt og snill jordmor på Riksen som heter Kristin

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Nå blev eg glad :) herligt å høra. Lycka till vidare du er i gode hænder

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Krysser fingrene ❤️❤️

Løvemor2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Hvordan går det med dere? Holder de og fostervannet seg inne? Krysser fingrene for at alt er bra med dere. For hver dag øker sjansen for friske barn :)

jente 92

Flørter med forumet
Hvordan går det med dere? Holder de og fostervannet seg inne? Krysser fingrene for at alt er bra med dere. For hver dag øker sjansen for friske barn :)
Lekker ikke veldig mye akkurat idag hvertfall, går litt opp å ned.. men ingen tegn til fødsel så håper babyene holder seg inne lenge til :) kjenner mere og mere liv for hver dag :) så det er positivt :) håper det har blitt litt mere fostervann der inne :)

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Lekker ikke veldig mye akkurat idag hvertfall, går litt opp å ned.. men ingen tegn til fødsel så håper babyene holder seg inne lenge til :) kjenner mere og mere liv for hver dag :) så det er positivt :) håper det har blitt litt mere fostervann der inne :)
Får babyene noe steroider eller noe for raskere utvikling? Krysser fingrene for deg og de små <3

Topp