Noen som har bestemt navn på den lille???

Her er det så vanskelig og finne navn som passer med storebror sitt, Simon. Men jeg har helt falt for Emrik og sambo liker det også veldig godt, og synes det passer bra til Simon. Like lange og samme tonefall er det også. Er så forferdelig mange måter å si navn på og da blir noen navn ikke like fine lengre... Spørs liksom hvilken dialekt man har.
Mulig jeg er kresen på akkurat det området, men det er jo barna mine emoticon

 


LittleMonkey skrev:


Tjolahopp skrev:




"Godt" å høre..hehe. Ingenting er bestemt her enda da. Foreløpig deler Ailo og Ludvik førsteplassen. Og vi har noen flere kandidater som diskuteres også:)

Ja, her tenker mannen fortsatt på om det skal bli Ailo. Jeg vil bare bruke det navnet, og jeg tror vi skal få det ganske vanskelig om han bestemmer seg for at Ailo er uaktuelt :p

Husker ikke hvor det var nå, men er ikke mange dagene siden jeg leste en sak om navn på nett. Da var Ailo et av navnene som var spådd å komme veldig nå de neste årene :)

Vi sliter maks med navn. Har egentlig ingen navn som begge liker. Navn jeg liker er: William, Oscar og Victor. Så får vi se hva det blir til etterhvert...

 
Hos oss er vi en nordlenning og en sørlenning, så navnet må hører bra ut i begge dialekter.
Sist ble det navnebok og en liste på hver, så ble vi enige derifra. 
Jeg har laget min liste allerede, så får vi se hva mannen kommer opp med 
 


2 Stjerner skrev:
Her er det så vanskelig og finne navn som passer med storebror sitt, Simon. Men jeg har helt falt for Emrik og sambo liker det også veldig godt, og synes det passer bra til Simon. Like lange og samme tonefall er det også. Er så forferdelig mange måter å si navn på og da blir noen navn ikke like fine lengre... Spørs liksom hvilken dialekt man har.
Mulig jeg er kresen på akkurat det området, men det er jo barna mine emoticon



Enig med deg!
Emrik er veldig fint :) Står på vår liste også.
 
Back
Topp