Noen som har bestemt navn på den lille???

Syns du ikke Pauline og Pernille er litt for like?

Her har jeg ingen store favoritter på jentenavn enda, syns vakreste her har så nydelig navn at ingen navn kan måle seg :)  Guttenavn har vi et par alternativer, men jeg er sikker på at det kommer en jente :)

Viktig for meg at det ikke er for populære navn, men samtidig at det er skikkelige navn og ikke sånn "fjolleri". Og så bør det være oppkalling. Elsker å tenke på navn!
 
Har ikke peiling på hvilket navn vi skal ha denne gangen her.. 
Synes navn er skikkelig vanskelig altså.. 

Jeg har alltid likt Theodor da, og Rasmus synes jeg er tøft..  Henning er fint. Men min kjære liker ikke noen av de navna noe særlig :( 

Jentenavn har jeg ikke tenkt så mye på egentlig, selv om jeg tror vi får jente denne gangen også. 
 
vi har ikke bestemt oss for noe, vil vente til vi vet hva kjønn det blir. Men vi har snakket litt da og begge har veldig sansen for Truls viss det skulle være en gutt.... David, Trygve er også kule.. Jentenavn er litt mer tricky...
 
Gutt: Foreløpig er vi inne på Oskar, eller Magnus:) (Jeg vil egentlig ha Melvin, men mannen nekter fullstendig)
Jente: Othilie:)
 
Ikke tenkt så mye på dette ennå,men gutte navn som er fint,David,Jonas.
Jent:,Angelica,Leah,Ayla,Aleksandra.
 
Her blir 3.mann en gutt, så han skal hete Linusemoticon
Har allttid likt det navnet, og synes det passer sammen med søstrene sine: Tomine og Sofie
 
HUff.. vi sliter!
Kjøpte ei navnebok her om dagen, så satte vi oss ned hver for oss og skreiv ned navn vi likte..
Tror dere vi hadde ETT likt navn på den lista eller?? noope....
Såå.. dette blir vanskelig...
 


LittleMonkey skrev:
Hvis jente er jeg ganske sikker på at det blir Vilja

Hvis gutt kan vi nok diskutere i endinga :p 



Nå har vi funnet et potensielt guttenavn!!

Mannen tenker på det, og hver gang jeg spør sier han at han ikke har tenkt ferdig :p Men om han går med på det (han liker navnet, men gjør seg litt vanskelig:P) så blir lilleputt hetende Ailo <3

Selv om mange forbinder det med samer og hunder :)
 
Her bruker vi allerede navnet når vi snakker om lille jenta i magen, Lilly:)
 
Vi hadde jentenavnet klart allerede før vi begynte å prøve, så etter at vi var på UL og fikk vit at det var ei jente som ligger og turner i magen, så har hun blitt kalt det <3

Navnet lyder så fint, samtidig som det har en flott betydning. Det er ikke et familienavn, men litt mer moderne. Og så er det på vei tilbake i popularitet i følge SSB sin navnestatistikk, og ikke blant Topp 10 i vårt fylke. Det med popularitet har forsåvidt ikke så mye å si, for vi hadde som sagt allerde bestemt oss lenge før vi visste hvor mange/få som het det.
 
Her e ikke navn bestemt nei. Vi har faktisk ikke snakka om det enda. :P
Men æ har jo sedd i navneboka her hjemme da.. 

Vi va jo garantert sikker på at det skulle bli en gutt, og våres første ble ei jenta, og vi kalte ho opp etter oldemor og tippoldemor.. Den her gangen så visste vi ikke..

Men siden æ sjøl hete Nancy, også bestemora mi.. Og nå æ så i navneboka, så e Anna et kjælenavn for Nancy. :) Og æ syns jo at Anna e så fint. :) Så æ har tenkt Anna Elisabeth. :) Elisabeth e også etter oldemora som søstra e kalt opp etter, men oldemora hadde dobbelnavn. :) 
 
lille i magen har fått navn.. lucas.. har fra før angelica og elias.
 
Her er navnet Frida og vi sier det når vi snakker om henne til noen :) Storesøster Leah Victoria sier også lille baby Frida <3 når hun koser magen min.. Navnet kom helt plutselig på UL når Pappa'n fikk bekreftet av JM at jeg hadde rett og han sa bare der er lille Fridajenta vår <3
 
Vi får en liten prins, men navn er ikke bestemt.
Begge har hver sin favoritt, men vi greier ikke bli enige (enda)
Må nok fylle på listen litt til.... :)
 
Jeg tenker MASSE på navn nå!! Har jo SÅ mange jeg syns er kjempefine, også dukker det stadig vekk opp nye navn jeg ikke hadde tenkt på før... Så dette blir vanskelig!

Forrige gang var samboer og jeg litt uenige egentlig.. Men jeg følte veldig tidlig at han var en liten Leon (samboer likte det navnet veldig godt, men han hadde samtidig veldig lyst på Varg, noe jeg ikke var spesielt gira på..). Det var bare noe ved det Leon-navnet som "traff meg" på en måte.. Vanskelig å forklare - men dere skjønner sikkert! Vi bestemte oss ikke helt før han var 10 dager gammel - den dagen vi endelig kunne reise hjem fra sykehuset. Det var mange sånne små "tegn" under oppholdet på sykehuset, som bare gjorde det mer og mer klart for oss begge at han måtte hete Leon. Så sånn ble det! Og det var HELT riktig - og vi var HELT enige!! Han kunne ikke hatt noe annet navn. 

Satser på at vi finner et navn som føles veldig riktig denne gangen også. 
- jeg har noen på lager som jeg tenkte å lufte for samboeren.. :) 
 
Vi har bestemt navn ja.. før vi visste om minstemann ble gutt eller jente så hadde vi jentenavn klart, vi var så utrolig enige.. det ble gutt (med ett navn vi er veldig fornøyde med)

Vi har nå fått vite at det er ei lita jente i magen, navnet har vi med oss fra forrige gang og det blir ei lita Jenny emoticon
 
Trodde jeg hadde svart her jeg, men... Vi har hatt navnene klare ganske lenge nå. Guttenavnet ble bestemt allerede i uke 5, og jentenavnet ble vi enige om noen uker senere. Det gikk overraskende lett denne gangen faktisk. Hadde tenkt å ta en endelig avgjørelse da vi fikk vite kjønn, men da var vi allerede så vant til navnene at det ble en kort diskusjon :)
 
Foreløpig står det mellom Jonathan og Luka.
 
Vi har et guttenavn som vi begge liker. Men er så usikker på om vi skal bruke det eller ikke. Samboers halvbror heter nemlig det, men de har minimalt med kontakt, og jeg har likt det navnet siden jeg var liten.
vi har virkelig ikke noen andre navne alternativ ennå, men stresser ikke helt ennå.

Men vi vil ha et navn som passer sammen med Isabell!

Det er så vanskelig med navn!
 
Har flere potensielle navn på lista, men ingenting er bestemt...Er egentlig mer sikker på guttenavn enn jentenavn denne gang...Enda jeg egentlig syntes det var vanskeligst sist..

Gutt blir nok Oscar/ Oskar eller Ailo:) Begge var aktuelle sist og..

Jente vet jeg ikke, men liker godt Alva:) Eller Olivia, men det spørs siden Liam har Oliver som mellomnavn..(Bruker kun Liam da, men det blir kansje litt rart?)

Navn er ikke lett ass..Sist gikk det ukesvis etter fødsel før navn var klart, han var lenge bare "lille vennen"
 
Back
Topp