Noen som har bestemt navn på den lille???

ikke helt..men vi går rundt og tøyse kaller ham for Marius så det er vel det vi ender med tenker eg meg..
 
Inni magehuset her bor det ei lita Irmelin <3 etter min mormor.
Storebror heter Nathaniel :)
 
Nydelig navn <3
Liker at det er litt gammeldags, og det er sjeldent brukt nå om dagen :D
 
Her har vi forandra fra hva vi egentlig hadde bestemt oss for.
jeg kom over navnet Aisha, å forelska meg helt :) og sambo kom endelig på det navnet han lenge hadde tenkt på så han syns var så fint. navnet han vil ha er Patricia.

så vi tenker å ha dem 2 navnene sammen. men får sjå hva det blir. å det er kun jentenavn. 
vi tror jo da at vi får jente. 

på gutt er vi fremdeles enig om Noah Alexander.
 
Ja, lillepia vår skal hete Eline :)
 
Her blir det nok en av disse navnene på lilleprinsen: Liam, Fillip, Olai eller Mio :) Så vi har jo endel alternativ enda, men er fornøyd med at vi tross alt har kuttet lista ned til bare 4.. :P
 


lillechille skrev:
Har flere potensielle navn på lista, men ingenting er bestemt...Er egentlig mer sikker på guttenavn enn jentenavn denne gang...Enda jeg egentlig syntes det var vanskeligst sist..

Gutt blir nok Oscar/ Oskar eller Ailo:) Begge var aktuelle sist og..

Jente vet jeg ikke, men liker godt Alva:) Eller Olivia, men det spørs siden Liam har Oliver som mellomnavn..(Bruker kun Liam da, men det blir kansje litt rart?)

Navn er ikke lett ass..Sist gikk det ukesvis etter fødsel før navn var klart, han var lenge bare "lille vennen"

Så morsomt at dere også tenker på Ailo. Litt av et sammentreff å havne i samme terminforum :p
 


LittleMonkey skrev:


lillechille skrev:
Har flere potensielle navn på lista, men ingenting er bestemt...Er egentlig mer sikker på guttenavn enn jentenavn denne gang...Enda jeg egentlig syntes det var vanskeligst sist..

Gutt blir nok Oscar/ Oskar eller Ailo:) Begge var aktuelle sist og..

Jente vet jeg ikke, men liker godt Alva:) Eller Olivia, men det spørs siden Liam har Oliver som mellomnavn..(Bruker kun Liam da, men det blir kansje litt rart?)

Navn er ikke lett ass..Sist gikk det ukesvis etter fødsel før navn var klart, han var lenge bare "lille vennen"

Så morsomt at dere også tenker på Ailo. Litt av et sammentreff å havne i samme terminforum :p



Ailo er på delt førsteplass her. Hun på ni skulle hete Ailo om hun var en gutt. Nå vil hun at lillebror skal hete det:) Nesten så jeg revurderer da, når jeg ser hvor "mange" vi er..hehe
 


Tjolahopp skrev:


LittleMonkey skrev:


lillechille skrev:
Har flere potensielle navn på lista, men ingenting er bestemt...Er egentlig mer sikker på guttenavn enn jentenavn denne gang...Enda jeg egentlig syntes det var vanskeligst sist..

Gutt blir nok Oscar/ Oskar eller Ailo:) Begge var aktuelle sist og..

Jente vet jeg ikke, men liker godt Alva:) Eller Olivia, men det spørs siden Liam har Oliver som mellomnavn..(Bruker kun Liam da, men det blir kansje litt rart?)

Navn er ikke lett ass..Sist gikk det ukesvis etter fødsel før navn var klart, han var lenge bare "lille vennen"

Så morsomt at dere også tenker på Ailo. Litt av et sammentreff å havne i samme terminforum :p



Ailo er på delt førsteplass her. Hun på ni skulle hete Ailo om hun var en gutt. Nå vil hun at lillebror skal hete det:) Nesten så jeg revurderer da, når jeg ser hvor "mange" vi er..hehe


Jeg tror det er helt tilfeldig at akkurat vi har havnet samme sted :p Jeg hadde en tråd på generelt om hva folk syntes om navnet Ailo og da var det kanskje bare 5-10% som i det hele tatt likte det, mens de aller fleste mente at man helt klart måtte være same eller hund for å hete det. Så jeg tror nok det er heeelt tilfeldig at vi er så "mange" her :p 
 
Vi har pratet om Haakon, men har ikke bestemt oss helt enda :) Ellers liker jeg Julian og Benjamin :D
 


LittleMonkey skrev:


Tjolahopp skrev:


LittleMonkey skrev:


lillechille skrev:
Har flere potensielle navn på lista, men ingenting er bestemt...Er egentlig mer sikker på guttenavn enn jentenavn denne gang...Enda jeg egentlig syntes det var vanskeligst sist..

Gutt blir nok Oscar/ Oskar eller Ailo:) Begge var aktuelle sist og..

Jente vet jeg ikke, men liker godt Alva:) Eller Olivia, men det spørs siden Liam har Oliver som mellomnavn..(Bruker kun Liam da, men det blir kansje litt rart?)

Navn er ikke lett ass..Sist gikk det ukesvis etter fødsel før navn var klart, han var lenge bare "lille vennen"

Så morsomt at dere også tenker på Ailo. Litt av et sammentreff å havne i samme terminforum :p



Ailo er på delt førsteplass her. Hun på ni skulle hete Ailo om hun var en gutt. Nå vil hun at lillebror skal hete det:) Nesten så jeg revurderer da, når jeg ser hvor "mange" vi er..hehe


Jeg tror det er helt tilfeldig at akkurat vi har havnet samme sted :p Jeg hadde en tråd på generelt om hva folk syntes om navnet Ailo og da var det kanskje bare 5-10% som i det hele tatt likte det, mens de aller fleste mente at man helt klart måtte være same eller hund for å hete det. Så jeg tror nok det er heeelt tilfeldig at vi er så "mange" her :p 



"Godt" å høre..hehe. Ingenting er bestemt her enda da. Foreløpig deler Ailo og Ludvik førsteplassen. Og vi har noen flere kandidater som diskuteres også:)
 
Vi bestemte oss faktisk på fredag vi :) Jeg ville gjerne at navnet skulle bety noe, så vi bestemte oss for å kalle opp mini. Han får mellomnavnet til morfaren sin. Men vi skal ikke avsløre navnet før fødselen :) 
 


Tjolahopp skrev:




"Godt" å høre..hehe. Ingenting er bestemt her enda da. Foreløpig deler Ailo og Ludvik førsteplassen. Og vi har noen flere kandidater som diskuteres også:)

Ja, her tenker mannen fortsatt på om det skal bli Ailo. Jeg vil bare bruke det navnet, og jeg tror vi skal få det ganske vanskelig om han bestemmer seg for at Ailo er uaktuelt :p
 
tusen takk, godt å høre at noen liker det, er noen rundt meg som mener det er et kjerringenavn. Men vi liker det og SKAL bruke det:))))
 
Dette med navn er såååå vanskelig... De forrige gangene har vi ikkje vert i tvil, men denne gangen aner vi ikke. Eg føler at siden eg veit det er siste gangen så er det liksom siste mulighet og frykter daat det skal plutselig dukke opp ett navn vi liker så godt etter at barnet har fått navn... merkelige tanker vi gravide går rundt med....
 
Her har vi faktisk ikke peiling! Synes det er så vanskelig med guttenavn. Hverken jeg eller mannen har et eneste forslag!! Tror navnet blir Navnløs :p
 
Vi har endelig bestemt oss og er superfornøyd med navnet :)
Men denne gangen skal det være hemmelig for alle :)
 
Har ikke peiling på navn i det hele tatt! Ingen som faller i smak desverre...:-( Syns guttenavn er supervanskelig! Men har jo fortsatt et par mnd igjen:-)
 
Navn er litt vanskelig, jeg liker veldig godt Sofia, så trur kansje det blir det, om vi ikke ombestemmer oss :)
 
Back
Topp