Noen som har begynt å få litt mage?

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Har noen begynt å få litt mage, jeg har ikke mage i det heletatt, vet ikke hvorfor men det bekymrer meg litt. Er andregangs fødende.
Er 13+2 i dag.
 
Last edited:
Har hatt det lenge, men det har vært lite baby tror jeg, litt fett og mye luft :p
Nå begynner det å bli gravidmage, er 14+5 i dag.
Tror ikke det er noe å bekymre seg for, med min nr 2 og 3 så fikk jeg ikke mage før jeg var godt over halvveis ;)
 
Har noen begynt å få litt mage, jeg har ikke mage i det heletatt, vet ikke hvorfor men det bekymrer meg litt.
Er 13+2 i dag.
Jeg føler meg svær [emoji28], men så er jeg andregangsfødende [emoji4]
Med storesøster så jeg bare oppblåst ut frem til uke 15-16 mener jeg [emoji4]

Det handler litt om genetikk, litt om man har født tidligere og litt om tilstanden til magemusklene dine [emoji4]

Storesøster hadde for lite fostervann og de sa at jeg nok ikke hadde vært så mye større uansett om det hadde vært riktig mengde. De er ikke så store enda, disse knøttene våre [emoji173]

Jeg er 14+1 i dag [emoji4]
 
Hadde mer mage før.. da en god mix med litt polstring og luft. Og en liten baby. Nå er magen mindre, og polstringen tynnere kjenner jeg. Så kommer vel mer og mer gravid mage fremover. 14+1 nå
 
Har begynt å få mage. Er minst 16+1 (veldig spredning i terminer) og en kollega så det på meg.
 
Fått litt mage , er 2 gangs og 15+2 :) men ikke noe å være bekymret over, med førstemann fikk jeg ikke mage før i uke 20 eller noe
 
Jeg føler meg svær [emoji28], men så er jeg andregangsfødende [emoji4]
Med storesøster så jeg bare oppblåst ut frem til uke 15-16 mener jeg [emoji4]

Det handler litt om genetikk, litt om man har født tidligere og litt om tilstanden til magemusklene dine [emoji4]

Storesøster hadde for lite fostervann og de sa at jeg nok ikke hadde vært så mye større uansett om det hadde vært riktig mengde. De er ikke så store enda, disse knøttene våre [emoji173]

Jeg er 14+1 i dag [emoji4]

Jeg er også andregangs, derfor tenker jeg at magen burde begynt å vise nå? Men når det skal sies så hadde jeg nesten ikke mage med nummer 1 heller da.

Det er sant, de er ikke så store enda :)
 
Var vel 4-5 mnd før magen min ble tydelig stor med første:) men var veldig tynn, pluss at hun var veldig lita hele veien:)
 
Kan ikke si jeg syns jeg ser veldig gravid ut nei :hilarious: er 12+2, 2.gangs. Med sønnen begynte det såvidt å synes etter uke 21...
 

Vedlegg

  • 5ED3B0CD-188B-4007-B791-8D46FA8F0F56.jpeg
    5ED3B0CD-188B-4007-B791-8D46FA8F0F56.jpeg
    652,4 KB · Visninger: 158
Har like stor mage nå som når jeg var gravid i uke 22/23 med sønnenmin. Men nå er det to da.
 
Ja det sa virkelig poff forrige uke til meg! Nå er det ikke lenger noen tvil, og umulig å skjule da jeg var ganske tynn i utgangspunktet! Så nå sliter jeg litt med klær :) Men det er bare koselig! Er 16+0 i dag!
 
Har fått en lett forhøyning nederst på magen. Er 13+0 i dag :) ser den best på morgenen når resten av magen er flatere :)
 
Tja. Jeg har fått litt babymage, men det er nok egentlig mest fett og luft. Uke 14+0. Sliter med å holde inne magen, spesielt om kvelden [emoji4]
 
13+0 ble dette tatt. 13+2 i dag.
Mye mage siden uke fem. Kjøpte gravidbukser i uke 6/7..
Jeg har ikke sammenvokste magemuskler etter første svangerskap, så her sa det også poff!

IMG_7569.JPG
 
13 fullgåtte imorgen. Dårlig matlyst og trøtt.
 
Hvordan kjenner du den? Jeg prøver men føler jeg ikke før det til :D
Kjenner den bare jeg legger hånden på magen. Området er ganske spent/hardt i forholdt til før. Lettest å kjenne når jeg ligger flatt på ryggen, da stikker den skikkelig opp også.
 
Back
Topp