Noen som har begynt å få litt mage?

En tråd i 'Desember 2018' startet av trina, 16 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Gratulerer med ei lita jente! Det venter vi også [emoji16][emoji173]️ Har hørt at når man har bakovervendt livmor så tar det lenger tid før magen kommer, for livmoren tipper bak mot endetarmen og fyller magen den veien først, før den tipper ut og man får mage. Når man har forovervendt tipper den over urinblæren og man ser den mye raskere. Men har ingenting å si for svangerskapet og fødselen, ingen andre risikoer enn normalt [emoji5]

2. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Håper den neste uka til din ultralyd går fort. Det er noen pinefulle lange dager når man er så tett opp mot OUL-dagen. Men plutselig er du der du også [emoji4]
    Termin fra TUL ble stående (3 dager over menstermin), og det er i grunn den datoen som ligger nærmest mine egne beregninger sett i lys av sykluslengde og eggløsning. Så termin er fortsatt 27. desember [emoji4]

3. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Tusen takk! Kjenner skikkelig på lykkerusen i dag [emoji173] Aha! Da er jo det en mulig tilleggsforklaring på den fraværende magen [emoji1]

4. Bjørkekvist Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Så bra, det er deilig når man vet det stemmer:p Jeg har menstermin 30. desember, men TUL x2 sier 25. desember, og den håper jeg står med tanke på overtidskontroller og sånn. Føler meg tryggere om babyen ikke må ligge inne så lenge

• Liker Liker x 1
  5. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

18+1. 2.gangs fødende. Jente i magen. Med første begynte kulen å komme når jeg var 21+3 mener jeg

Vedlagte filer:

6. Mari91 Flørter med forumet

IMG_0670.JPG

22+1

Magen er synlig ja[emoji85]

7. Algo Andre møte med forumet

Hvor mange uker hadde du på dette bildet da?

8. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Hvordan gikk det på OUL i dag? For det var i dag, sant?

9. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Forrige post skulle egentlig være til Bbørkekvist. Hvordan gikk det på OUL i dag?

10. Bjørkekvist Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Vi venter på en frisk og fin jente som er forventet 28. desember! Kjente på nervene under undersøkelsen, men en enorm lettelse nå:Heartred

11. Annemennemone Elsker forumet Marshmallows2021 Himmelbarn

Ååå! [emoji178] Gratulerer så mye!!

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden