Noen som har begynt å få litt mage?

En tråd i 'Desember 2018' startet av trina, 16 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Har noen begynt å få litt mage, jeg har ikke mage i det heletatt, vet ikke hvorfor men det bekymrer meg litt. Er andregangs fødende.
    Er 13+2 i dag.

Last edited: 16 Jun 2018
  2. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Har hatt det lenge, men det har vært lite baby tror jeg, litt fett og mye luft :p
    Nå begynner det å bli gravidmage, er 14+5 i dag.
    Tror ikke det er noe å bekymre seg for, med min nr 2 og 3 så fikk jeg ikke mage før jeg var godt over halvveis ;)

• Liker Liker x 2
  3. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg føler meg svær [emoji28], men så er jeg andregangsfødende [emoji4]
    Med storesøster så jeg bare oppblåst ut frem til uke 15-16 mener jeg [emoji4]

Det handler litt om genetikk, litt om man har født tidligere og litt om tilstanden til magemusklene dine [emoji4]

Storesøster hadde for lite fostervann og de sa at jeg nok ikke hadde vært så mye større uansett om det hadde vært riktig mengde. De er ikke så store enda, disse knøttene våre [emoji173]

Jeg er 14+1 i dag [emoji4]

• Liker Liker x 1
  4. BoOojaa Guest

Hadde mer mage før.. da en god mix med litt polstring og luft. Og en liten baby. Nå er magen mindre, og polstringen tynnere kjenner jeg. Så kommer vel mer og mer gravid mage fremover. 14+1 nå

• Liker Liker x 2
  5. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Har begynt å få mage. Er minst 16+1 (veldig spredning i terminer) og en kollega så det på meg.

• Liker Liker x 1
  6. Knm1 Andre møte med forumet

Fått litt mage , er 2 gangs og 15+2 :) men ikke noe å være bekymret over, med førstemann fikk jeg ikke mage før i uke 20 eller noe

7. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Jeg er også andregangs, derfor tenker jeg at magen burde begynt å vise nå? Men når det skal sies så hadde jeg nesten ikke mage med nummer 1 heller da.

Det er sant, de er ikke så store enda :)

8. Babybabywish Flørter med forumet

Var vel 4-5 mnd før magen min ble tydelig stor med første:) men var veldig tynn, pluss at hun var veldig lita hele veien:)

9. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Kan ikke si jeg syns jeg ser veldig gravid ut nei :hilarious: er 12+2, 2.gangs. Med sønnen begynte det såvidt å synes etter uke 21...

Vedlagte filer:

10. Iselin1405 Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Har like stor mage nå som når jeg var gravid i uke 22/23 med sønnenmin. Men nå er det to da.

11. TPL Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Ja det sa virkelig poff forrige uke til meg! Nå er det ikke lenger noen tvil, og umulig å skjule da jeg var ganske tynn i utgangspunktet! Så nå sliter jeg litt med klær :) Men det er bare koselig! Er 16+0 i dag!

12. Lille Mirakel 18 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Har mage ja! Men jeg vet jo at en svært liten del av den er livmor[emoji56]

13. BoOojaa Guest

IMG_5008.JPG

Magen var liten for 2 dager siden. Men ikke nå [emoji85]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  14. Kms92 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Har fått en lett forhøyning nederst på magen. Er 13+0 i dag :) ser den best på morgenen når resten av magen er flatere :)

• Liker Liker x 1
  15. Freida Blir kjent med forumet

Tja. Jeg har fått litt babymage, men det er nok egentlig mest fett og luft. Uke 14+0. Sliter med å holde inne magen, spesielt om kvelden [emoji4]

• Liker Liker x 1
  16. NutteputtVenter#3♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

13+0 ble dette tatt. 13+2 i dag.
    Mye mage siden uke fem. Kjøpte gravidbukser i uke 6/7..
    Jeg har ikke sammenvokste magemuskler etter første svangerskap, så her sa det også poff!

IMG_7569.JPG

• Liker Liker x 5
  17. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

15+1 i dag, og har mage:) livmoren er et par fingerbredder under navlen, så da vet jeg at det ikke bare er "foodbaby".

• Liker Liker x 2
  18. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hvordan kjenner du den? Jeg prøver men føler jeg ikke før det til :D

19. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

13 fullgåtte imorgen. Dårlig matlyst og trøtt.

20. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Kjenner den bare jeg legger hånden på magen. Området er ganske spent/hardt i forholdt til før. Lettest å kjenne når jeg ligger flatt på ryggen, da stikker den skikkelig opp også.

Del denne siden