Noen som har begynt å få litt mage?

Da er OUL overstått, og alt så bra ut! Den lille vokser som den skal, og ser ut til å kose seg der inne [emoji173] Frøkna (Ja, vi venter ei lita jente!!! [emoji178]) ligger langt ned og litt bak, så derfor magen ikke er kommi. Og morkaka ligger foran, så det demper for sparkinga. Og så har jeg visst litt bakovervendt livmor, hva nå enn det betyr. Ååå! Jeg er så glad og spent og alt mulig på én gang nå! [emoji173][emoji173][emoji173]

Gratulerer med ei lita jente! Det venter vi også [emoji16][emoji173]️ Har hørt at når man har bakovervendt livmor så tar det lenger tid før magen kommer, for livmoren tipper bak mot endetarmen og fyller magen den veien først, før den tipper ut og man får mage. Når man har forovervendt tipper den over urinblæren og man ser den mye raskere. Men har ingenting å si for svangerskapet og fødselen, ingen andre risikoer enn normalt [emoji5]
 
Gratulerer såååå mye med både jente, og bekreftelse på at alt er bra[emoji813]red[emoji813]red:love7

Tenk at det skulle være akkurat sånn da: at hun faktisk ligger så godt inni magen! Jammen bra det ikke var så lenge å vente på ultralyden! Nå gleder jeg meg bare enda mer til ultralyd:love017 Hva ble termindato ift hva du trodde selv?:D
Håper den neste uka til din ultralyd går fort. Det er noen pinefulle lange dager når man er så tett opp mot OUL-dagen. Men plutselig er du der du også [emoji4]
Termin fra TUL ble stående (3 dager over menstermin), og det er i grunn den datoen som ligger nærmest mine egne beregninger sett i lys av sykluslengde og eggløsning. Så termin er fortsatt 27. desember [emoji4]
 
Gratulerer med ei lita jente! Det venter vi også [emoji16][emoji173]️ Har hørt at når man har bakovervendt livmor så tar det lenger tid før magen kommer, for livmoren tipper bak mot endetarmen og fyller magen den veien først, før den tipper ut og man får mage. Når man har forovervendt tipper den over urinblæren og man ser den mye raskere. Men har ingenting å si for svangerskapet og fødselen, ingen andre risikoer enn normalt [emoji5]
Tusen takk! Kjenner skikkelig på lykkerusen i dag [emoji173] Aha! Da er jo det en mulig tilleggsforklaring på den fraværende magen [emoji1]
 
Håper den neste uka til din ultralyd går fort. Det er noen pinefulle lange dager når man er så tett opp mot OUL-dagen. Men plutselig er du der du også [emoji4]
Termin fra TUL ble stående (3 dager over menstermin), og det er i grunn den datoen som ligger nærmest mine egne beregninger sett i lys av sykluslengde og eggløsning. Så termin er fortsatt 27. desember [emoji4]
Så bra, det er deilig når man vet det stemmer:p Jeg har menstermin 30. desember, men TUL x2 sier 25. desember, og den håper jeg står med tanke på overtidskontroller og sånn. Føler meg tryggere om babyen ikke må ligge inne så lenge
 
18+1. 2.gangs fødende. Jente i magen. Med første begynte kulen å komme når jeg var 21+3 mener jeg
 

Vedlegg

  • 2A49BC55-33BB-456D-91AA-7A3461DD482D.jpeg
    2A49BC55-33BB-456D-91AA-7A3461DD482D.jpeg
    174,4 KB · Visninger: 54
Hvordan gikk det på OUL i dag? For det var i dag, sant?
 
Så bra, det er deilig når man vet det stemmer:p Jeg har menstermin 30. desember, men TUL x2 sier 25. desember, og den håper jeg står med tanke på overtidskontroller og sånn. Føler meg tryggere om babyen ikke må ligge inne så lenge
Forrige post skulle egentlig være til Bbørkekvist. Hvordan gikk det på OUL i dag?
 
Vi venter på en frisk og fin jente som er forventet 28. desember! Kjente på nervene under undersøkelsen, men en enorm lettelse nå[emoji813]red
Ååå! [emoji178] Gratulerer så mye!!
 
Back
Topp