Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

El den 21... er 6dpo i dag...
e5d1f87cc8a9a164e7763f431ad4d082.jpg
Oii, så fin stigning! Krysser fingrene for at det betyr spire! :happy:

Kanskje du hadde forsinket EL? Sånn som meg...

Jeg tror kanskje det, ja. For jeg fikk soppinfeksjon rundt når jeg skulle fått mensen, og det kan visst utsette EL! Så da gikk vi faktisk glipp av hele greia, for når jeg var syk hadde vi naturligvis ikke sex.

Jeg tror kanskje det, ja. For jeg fikk soppinfeksjon rundt når jeg skulle fått mensen, og det kan visst utsette EL! Så da gikk vi faktisk glipp av hele greia, for når jeg var syk hadde vi naturligvis ikke sex.
Her var det influensa som utsatte EL med nesten 14 dager...

Her var det influensa som utsatte EL med nesten 14 dager...

Selv om det er kjipt at ting blir utsatt, synes jeg nesten det er fint at kroppen utsetter babymaking til den er frisk og klar. Det er sikkert ikke heldig å lage baby når man er full av virus eller infeksjon. Har du fått mensen igjen og er klar for ny pp?

Selv om det er kjipt at ting blir utsatt, synes jeg nesten det er fint at kroppen utsetter babymaking til den er frisk og klar. Det er sikkert ikke heldig å lage baby når man er full av virus eller infeksjon. Har du fått mensen igjen og er klar for ny pp?
CD 3 i dag :) eller, faktisk CD 4 siden klokken er over 12 :p

a94ab92f30d3090c19f95e383f3892c0.jpg

Hmmm... Hva skjer så her?
Noe på gang? Håper denne er litt mer bestemt enn forrige syklus (61 og kjemisk)

Selvfølgelig [emoji85][emoji23][emoji85]
Negativ, 8dpo

Samme her! Men jeg føler meg rimelig sikker på at det bare er et spørsmål om tid. Symptomene er sterke. Bare krysser alt for at det er noe ekte, og ikke bare en streifer, som for fire uker siden... [emoji1374] Si fra når du får positiv da [emoji16][emoji7][emoji56]

Samme her! Men jeg føler meg rimelig sikker på at det bare er et spørsmål om tid. Symptomene er sterke. Bare krysser alt for at det er noe ekte, og ikke bare en streifer, som for fire uker siden... [emoji1374] Si fra når du får positiv da [emoji16][emoji7][emoji56]

Jeg har ingen symptomer og er innstilt på at vi ikke fikk det til nå heller..
Men tester igjen i morgen [emoji23][emoji23]

Back
Topp