Oii, så fin stigning! Krysser fingrene for at det betyr spire!El den 21... er 6dpo i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii, så fin stigning! Krysser fingrene for at det betyr spire!El den 21... er 6dpo i dag...
Kanskje du hadde forsinket EL? Sånn som meg...
Oii, så fin stigning! Krysser fingrene for at det betyr spire!
Oi, den er iallfall tydelig da. Negativt nå, men kjekt når man kan følge så godt med egentlig.Venter på tr jeg.Vis vedlegget 241857
Her var det influensa som utsatte EL med nesten 14 dager...Jeg tror kanskje det, ja. For jeg fikk soppinfeksjon rundt når jeg skulle fått mensen, og det kan visst utsette EL! Så da gikk vi faktisk glipp av hele greia, for når jeg var syk hadde vi naturligvis ikke sex.
Her var det influensa som utsatte EL med nesten 14 dager...
CD 3 i dag eller, faktisk CD 4 siden klokken er over 12Selv om det er kjipt at ting blir utsatt, synes jeg nesten det er fint at kroppen utsetter babymaking til den er frisk og klar. Det er sikkert ikke heldig å lage baby når man er full av virus eller infeksjon. Har du fått mensen igjen og er klar for ny pp?
Hmmm... Hva skjer så her?
Noe på gang? Håper denne er litt mer bestemt enn forrige syklus (61 og kjemisk)
Det så litt likt ut [emoji23]
Oi oi! Absolutt! Noe på gang hos deg da? Tatt test?
Selvfølgelig [emoji85][emoji23][emoji85]
Negativ, 8dpo
Samme her! Men jeg føler meg rimelig sikker på at det bare er et spørsmål om tid. Symptomene er sterke. Bare krysser alt for at det er noe ekte, og ikke bare en streifer, som for fire uker siden... [emoji1374] Si fra når du får positiv da [emoji16][emoji7][emoji56]
Trenger vel ikke noe mere tydelig enn denne. Tr kom i dag:
Vis vedlegget 242038
I dag kom TR! Så da går vi inn i pp5!
Ja æsj! Men tusen takk! Neste gang skal den sitte! [emoji16]Æsj. Uønsket besøk!
Lykke til med ny pp [emoji8]