Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20/2 håper Jeg hadde lang syklus sist mnd. Meget mulig grunnet sykdom så fikk jeg forinket EL.Den har ikke snudd enda nei. Når er IKM?
Spennende å se om den har snudd nå fordi EL er nærliggende Vis vedlegget 242549
Hei damer Dette så spennende ut! Hvilken fitbit har dere? Jeg har aldri brukt noe sånt før, men kanskje jeg kjøper meg en og prøver Holder det med en fitbit Charge 2, small? Og hvilken app bruker dere?
Ålreit og følge med. Jeg har den nye, fitbit ionicHei damer Dette så spennende ut! Hvilken fitbit har dere? Jeg har aldri brukt noe sånt før, men kanskje jeg kjøper meg en og prøver Holder det med en fitbit Charge 2, small? Og hvilken app bruker dere?
Samme her.Heisann. Dette er spennende
Jeg har Fitbit charge 2. Bruker Fitbit appen
Er det noen som har fitbit Alta hr? Jeg vil ha noe som er så anonymt som mulig [emoji38] Ser ut som Alta er minst?
Jeg har den!!! Liten og smal den
Mest feminin!
litt vanskelig å tolke den pulsen alltid, men kan se ut som jeg får en dropp i hvilepulsen når eggløsning er! så du jadde positv el-test i dag, så da slipper kanskje egget i morgen, og at pulsen da dropperVis vedlegget 242802
Nå husker ikke jeg hvordan jeg skulle tolke det her. Men det laveste punktet der er første dag av mensen, og i dag hadde jeg positiv EL-test og med 65 i hvilepuls.
Så bra! Fornøyd? På vei for å kjøpe nå