Hmmm... Hva skjer så her?
Noe på gang? Håper denne er litt mer bestemt enn forrige syklus (61 og kjemisk)
Dette må love godt, jenter! Sjekk min gravidpulsDet så litt likt ut [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... Hva skjer så her?
Noe på gang? Håper denne er litt mer bestemt enn forrige syklus (61 og kjemisk)
Dette må love godt, jenter! Sjekk min gravidpulsDet så litt likt ut [emoji23]
JaHar du testet positivt?
Tusen takk! Ja, det er artig å følge med på både puls og temp. Mannen er også helt imponert over at man kan lese syklusen ut fra detWow!!! Grattis Har fulgt med på pulsen din, men ikke fått med meg at du har testet positivt!!!!
So Happy for you Utrolig kult å følge med på pulsen.
Se der ja Krysser fingrene for deg!
Tusen takk! Ja, det er artig å følge med på både puls og temp. Mannen er også helt imponert over at man kan lese syklusen ut fra det
Se der ja Krysser fingrene for deg!
Krysser fingrene for det! 10 dpo.Wooohooo! Håper det går samme vei her!
Hvilken dag testa du positivt? [emoji254][emoji56]
Krysser fingrene for det! 10 dpo.
Har dessverre ikke det. Hadde Fitbit-pause da jeg slutta med p-piller i oktober, og kun brukt den siste syklus nå. Hadde vært gøy og hatt noe å sammenligne medDette er så kult
Har du puls fra tidligere sykluser å sammenligne med?
Jeg prøvde å grave i arkivet..
Har ingen hele sykluser å sammenligne med - hadde el ca 18 i denne da, som kan ligne litt på den jeg har nå.. men tok av fitbiten og ble gravid på neste syklus..
Har dessverre ikke det. Hadde Fitbit-pause da jeg slutta med p-piller i oktober, og kun brukt den siste syklus nå. Hadde vært gøy og hatt noe å sammenligne med
Krysser fingrene for deg!Får håpe det går veien [emoji16]
Den stiger iallfall for hver dag her..
Dette er så kult
Har du puls fra tidligere sykluser å sammenligne med?
Jeg prøvde å grave i arkivet..
Har ingen hele sykluser å sammenligne med - hadde el ca 18 i denne da, som kan ligne litt på den jeg har nå.. men tok av fitbiten og ble gravid på neste syklus..