Her kommer også tr innen noen dager. Streifer dritt, nå nekter jeg flere kjemiske altså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og ingen positiv test?
Rød prikk: Siste dag med EL-slim, mest sannsynlig EL dagen etter (?)
Blå prikker: Par dråper helt rosa blødning.
Gul prikk: IKM
Venter og venter [emoji28]
Opp igjen idag Skulle ønske jeg hadde brukt Fitbit’en de forrige pp’ene også, så jeg hadde noe å sammenligne med
Vis vedlegget 241649
Vis vedlegget 241636
Her kommer også tr innen noen dager. Streifer dritt, nå nekter jeg flere kjemiske altså.
Og ingen positiv test?
Mer enn bare bind-og-tampongbusinessOi oi!
Dette ville jeg tolket veldig positivt!
For noen hopp! Dette må jo være noe mer enn bare bind-og-tampongbusiness! [emoji2]
Krysser fingrene for deg
Pulsen er rekordlav, og jeg håper-håper-håper det er fordi mensen kommer. Jeg er fem dager på overtid og hadde en ekstremt negativ test i dag. Jeg vil bare starte en ny syklus så fort som mulig.
Håper kroppen din kommer på plass igjen [emoji4]
Pulsen er rekordlav, og jeg håper-håper-håper det er fordi mensen kommer. Jeg er fem dager på overtid og hadde en ekstremt negativ test i dag. Jeg vil bare starte en ny syklus så fort som mulig.
Krysser fingrene for deg
Håper kroppen din kommer på plass igjen [emoji4]
Kanskje du hadde forsinket EL? Sånn som meg...Takk, dere! [emoji173]️ Mensen har kommet, og jeg er overlykkelig [emoji23] Har hørt om mange som har gått ukesvis over IKM når den først er så sen, så jeg ble oppriktig glad når den dukket opp nå. Lav hvilepuls betyr tydeligvis mensen for meg [emoji1317]