Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy at det er så tydelig, og gratulerer så masse
Tusen takk, håper lille spire klorer seg fast hele løpet ut[emoji4]Gratulerer!
Forstår meg ikke helt på denne [emoji12] har IKM 29 januar og hadde eggløsning ved 13-15 Januar. Dere som kan litt hva tenker Dere?
Men jeg ser at jeg har ligget noe høyere i puls denne uka enn forie.
7-13 Januar:
Denne uka:
Tusen takk for svar [emoji16]Foreløpig litt vanskelig å si. Det er vanlig med stigning etter eggløsning. Du har også hatt en liten nedgang siste dagene. Bare å håpe det stiger igjen Per nå vet jo muligens ikke kroppen om den er gravid eller ei
Etter el løs pp, er jeg nå 5dpo.Vis vedlegget 241221
Må ha litt mere hjelp jeg [emoji23] i følge syklus kalenderen min skulle jeg ha EL 15 januar. Men jeg startet å få mye EL slim 12 januar, mye 13 januar og en del mindre, nesten ingen ting 14 januar. Klarer dere å se når jeg muligens hadde EL? Jeg tror det var den 14 og ikke 15 [emoji4] Tester ikke for EL for jeg blir så stressa [emoji12] men ble så nysgjerrig etter å ha lest her.
Forrige pp tempet og el testet jeg. Tr kom på cd 17( dvs 10 dager kortere enn pp før). Ganske sikker på at pp før var el løs.Interessant å se. Temper du, siden du vet at egget aldri slapp?
Dette var en spennende tråd [emoji322] måtte rett inn å sjekke hvordan min var [emoji85]
Mine tester og har sett meg blind om det er økning eller ikke [emoji33]
Tørket