Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med hvilepulsen nå da jenter?
Her er min som sammen med høy temp gir forhåpninger nå 7dpo altså! 30.11 er CD1 og 13.12 er EL...
Ja alt kan fortsatt skje, utrolig spennende altså! [emoji1]Dette ser jo lovende ut, men ofte er den høy og klatrer etter eggløsning, så bare å følge med videre. Veldig bra at tempen er høy da! Krysser fingrene [emoji2]
Åja..her var innlegget
Her er hvilepulsen min om dagen...
Jeg hadde en ma i oktober, oppdaget 1-2 uker etter fosteret døde, men min hvilepuls sank ikke før etter at aborten var gjennomført. Før det så lå den på et relativt stabilt høyt nivå i flere uker og jeg kan ikke se ut fra hvilepulsen når det døde. Så jeg vet ikke hva det betyr at din hvilepuls synker nå, har du hatt fri i julen og slappet av mer enn normalt kanskje? Sovet flere timer om natten? Mange ting kan påvirke pulsen. Håper det ikke er noe galt med spiren dinPulsen min steg veldig etter positiv test. Nå er jeg ca 7 uker på vei og hvilepulsen bare synker og synker.
Er livredd for MA.
Noen med erfaring? [emoji17]
Jeg hadde en ma i oktober, oppdaget 1-2 uker etter fosteret døde, men min hvilepuls sank ikke før etter at aborten var gjennomført. Før det så lå den på et relativt stabilt høyt nivå i flere uker og jeg kan ikke se ut fra hvilepulsen når det døde. Så jeg vet ikke hva det betyr at din hvilepuls synker nå, har du hatt fri i julen og slappet av mer enn normalt kanskje? Sovet flere timer om natten? Mange ting kan påvirke pulsen. Håper det ikke er noe galt med spiren din
hm! vanskelig å vite! min hvilepuls har vært veldig jevn hele den siste uken Den er jo på vei opp igjen hos deg?
Hva tenker dere? [emoji33]
Så gøy at det er så tydelig, og gratulerer så masseSyntes hvilepulsen bare har blitt høyere i det siste og sultfølelsen større. Litt usikker på når el var, men vil tro den var mellom 28 og 30 desember
Sååe da måtte jeg ta en test da, må innrømme at jeg trodde bare det var inbilling, forventet det ikke i det heletatt [emoji7] men så fornøyd [emoji4]