Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Boblondie, 22 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Når man ikke trodde den kunne synke mere, tror el er i dag/morgen. [emoji28] Screenshot_20171202-110113.jpg

2. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Jaja jeg er kjent for å være litt utafor boksen [emoji23]
    Men synes det er veldig greit den følger tempingen.

3. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Merkelig dropp nå da?

4. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Håper den kryper opp igjen.[emoji173]

5. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Ja, skjønner ikke! [emoji29]

6. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Håpet er der jo, tempen er fin og høy enda

• Liker Liker x 2
  7. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Jeg er helt omvendt av dere! Nå som jeg er på tjukken, har hvilepulsen falt til under 50. Hadde det i sommer også. Når jeg så tilbake, kan jeg ganske sikkert si hvilken dag lille bolla døde...

• Liker Liker x 1
  8. Weebill Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Ja, det er rare greier, så best å sammenligne med seg selv og ikke andre ;)
    Jeg kunne også se hvilken dag det var slutt, sånn i ettertid. Var et lite dropp og så konstant samme puls i et par uker.
    Tenkte ikke på det da, antok jeg var på et punkt i graviditeten der det stabiliserte seg.,.
    Hvilepuls er nok ingen eksakt vitenskap i denne sammenheng :)

9. Weebill Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Synes dette er i overkant spennende. 9 dpo i dag. Blenda tester foreløpig, men håper noe er i gjære likevel, at det var en liten festedipp for et par dager siden [emoji1374][emoji2]

• Liker Liker x 1
  10. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Altså, pulsen sank mot positiv test! Og etter har den gått rett til værs! [IMG]

• Liker Liker x 2
  11. OneLuckyGirl Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Spent på se hva som skjer de neste dagene nå [emoji57] positiv eltest 25. november, ikm 9. eller 10. [emoji16]
    Edit: Feil dato for positiv eltest [emoji57]

• Liker Liker x 1
    Last edited: 8 Des 2017
  12. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Fitbit var jo årsaken at jeg hadde dårlig magefølelse på de testene jeg tok. Men ville jo ha håpet, kroppen min er jo helt på bærtur. Ingenting stemmer her, men det virker som om fitbit'en er rett. Kryper oppover nå, og så blir det ned til mens igjen og god jul[emoji12]

13. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Screenshot_20171208-212804.jpg

14. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Her er min hvilepuls siste mnd... ser ut som om tendensen peker nedover etter pos test for to uker siden. Litt ujevnheter skyldes nok dager med mye stress eller de dagene jeg har vært livredd pga tester eller rare blodprøver. [emoji85] Blir artig å følge med videre.

• Liker Liker x 2
  15. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Helt motsatt av da jeg var gravid, gøy å se hvor forskjellig vi er.

16. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Var samme tendens sist også. Artig at ikke alle er like [emoji1303]

• Liker Liker x 1
  17. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Bra vi ikke er like, variasjon er fint [emoji1]
    Min er heldigvis mere til å stole på enn all verdens tester. Kryper nå oppover.

• Liker Liker x 1
  18. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Dagens status her Screenshot_20171209-142314.jpg

19. Weebill Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Min status per nå. Tredje dag med tr. Høyeste puls denne mnd var under el, da jeg hadde 56 annenhver dag. Så gikk det sakte nedover.
    Litt rart med lav hvilepuls som gravid. Kan det være pga lavere blodtrykk, eller er det to helt separate ting? [emoji848]

20. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Jeg vet ikke. Har lavt blodtrykk også. Så vidt det pumper og går når jeg er gravid [emoji13]. Og verre blir det, hvis jeg kommer meg forbi første trimester...

• Liker Liker x 1

Del denne siden