Når man ikke trodde den kunne synke mere, tror el er i dag/morgen. [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja jeg er kjent for å være litt utafor boksen [emoji23]Utrolig sært. Du er litt annerledes du
Alt jeg har lest (på engelsk) tyder på at det er mest vanlig med stigning mot el, og at den holder seg høy om man er gravid.
Min har droppet enda et hakk i dag. Liker ikke...
Merkelig dropp nå da?Ikm om ei uke ca [emoji28]
Håper den kryper opp igjen.[emoji173]Har sett gjennom de siste månedene, og det ser ut som om dette stemmer ganske godt for meg. Jævla kjipt at hvilepulsen nå har falt 3 hakk siden tirsdag, da blir det KM og ikke ikm på søndag.
Merkelig dropp nå da?
Ah... da kan det jo hende du kryper oppover igjen, selv om det kanskje var et litt langt dropp[emoji17]
Jeg er helt omvendt av dere! Nå som jeg er på tjukken, har hvilepulsen falt til under 50. Hadde det i sommer også. Når jeg så tilbake, kan jeg ganske sikkert si hvilken dag lille bolla døde...
Helt motsatt av da jeg var gravid, gøy å se hvor forskjellig vi er.
Her er min hvilepuls siste mnd... ser ut som om tendensen peker nedover etter pos test for to uker siden. Litt ujevnheter skyldes nok dager med mye stress eller de dagene jeg har vært livredd pga tester eller rare blodprøver. [emoji85] Blir artig å følge med videre.
Helt motsatt av da jeg var gravid, gøy å se hvor forskjellig vi er.
Bra vi ikke er like, variasjon er fint [emoji1]Var samme tendens sist også. Artig at ikke alle er like [emoji1303]