Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Når man ikke trodde den kunne synke mere, tror el er i dag/morgen. [emoji28]
Screenshot_20171202-110113.jpg
 
Utrolig sært. Du er litt annerledes du ;)
Alt jeg har lest (på engelsk) tyder på at det er mest vanlig med stigning mot el, og at den holder seg høy om man er gravid.
Min har droppet enda et hakk i dag. Liker ikke...
Jaja jeg er kjent for å være litt utafor boksen [emoji23]
Men synes det er veldig greit den følger tempingen.
 
Har sett gjennom de siste månedene, og det ser ut som om dette stemmer ganske godt for meg. Jævla kjipt at hvilepulsen nå har falt 3 hakk siden tirsdag, da blir det KM og ikke ikm på søndag.
Håper den kryper opp igjen.[emoji173]
 
Jeg er helt omvendt av dere! Nå som jeg er på tjukken, har hvilepulsen falt til under 50. Hadde det i sommer også. Når jeg så tilbake, kan jeg ganske sikkert si hvilken dag lille bolla døde...
 
Jeg er helt omvendt av dere! Nå som jeg er på tjukken, har hvilepulsen falt til under 50. Hadde det i sommer også. Når jeg så tilbake, kan jeg ganske sikkert si hvilken dag lille bolla døde...

Ja, det er rare greier, så best å sammenligne med seg selv og ikke andre ;)
Jeg kunne også se hvilken dag det var slutt, sånn i ettertid. Var et lite dropp og så konstant samme puls i et par uker.
Tenkte ikke på det da, antok jeg var på et punkt i graviditeten der det stabiliserte seg.,.
Hvilepuls er nok ingen eksakt vitenskap i denne sammenheng :)
 
24ebe7fabfa593b03c6c14bb8e36dc56.jpg


Synes dette er i overkant spennende. 9 dpo i dag. Blenda tester foreløpig, men håper noe er i gjære likevel, at det var en liten festedipp for et par dager siden [emoji1374][emoji2]
 
8ba27247b28ecac68ba2430007cb6c7c.jpg


Spent på se hva som skjer de neste dagene nå [emoji57] positiv eltest 25. november, ikm 9. eller 10. [emoji16]
Edit: Feil dato for positiv eltest [emoji57]
 
Last edited:
Fitbit var jo årsaken at jeg hadde dårlig magefølelse på de testene jeg tok. Men ville jo ha håpet, kroppen min er jo helt på bærtur. Ingenting stemmer her, men det virker som om fitbit'en er rett. Kryper oppover nå, og så blir det ned til mens igjen og god jul[emoji12]
 
eba6a90e258df2cecc9db28b071db342.png


Her er min hvilepuls siste mnd... ser ut som om tendensen peker nedover etter pos test for to uker siden. Litt ujevnheter skyldes nok dager med mye stress eller de dagene jeg har vært livredd pga tester eller rare blodprøver. [emoji85] Blir artig å følge med videre.
 
eba6a90e258df2cecc9db28b071db342.png


Her er min hvilepuls siste mnd... ser ut som om tendensen peker nedover etter pos test for to uker siden. Litt ujevnheter skyldes nok dager med mye stress eller de dagene jeg har vært livredd pga tester eller rare blodprøver. [emoji85] Blir artig å følge med videre.
Helt motsatt av da jeg var gravid, gøy å se hvor forskjellig vi er.
 
Var samme tendens sist også. Artig at ikke alle er like [emoji1303]
Bra vi ikke er like, variasjon er fint [emoji1]
Min er heldigvis mere til å stole på enn all verdens tester. Kryper nå oppover.
 
5308ff4821a7367541184b3dad7dd48d.jpg


Min status per nå. Tredje dag med tr. Høyeste puls denne mnd var under el, da jeg hadde 56 annenhver dag. Så gikk det sakte nedover.
Litt rart med lav hvilepuls som gravid. Kan det være pga lavere blodtrykk, eller er det to helt separate ting? [emoji848]
 
Jeg vet ikke. Har lavt blodtrykk også. Så vidt det pumper og går når jeg er gravid [emoji13]. Og verre blir det, hvis jeg kommer meg forbi første trimester...
 
Back
Topp