Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Hei flinke damer [emoji4] Jeg er helt ny i fitbit og hvilepuls-verden. Har mensen nå og lurer på hvordan deres hvilepuls har vært når dere har mensen? De to dagene jeg har målt har min hvilepuls lagt på 62 begge dagene. Skal hvilepulsen gå opp eller ned mot el? Og hvordan skal den være ved en eventuell graviditet? Hilsen hun som impulskjøpte fitbit etter å ha lest denne tråden [emoji38]
Hei! Hvis du ser på mine innlegg nr 81 og 94 i denne tråden så ser du hvordan min puls utviklet seg ved graviditet [emoji5]

Når jeg ikke har vært gravid har pulsen begynt å synke noen dager før IKM også videre nedover etter mensen for så å stige igjen mot EL, så det har vært tydelig hvor det bærer.

Lykke til [emoji4]

Hei! Hvis du ser på mine innlegg nr 81 og 94 i denne tråden så ser du hvordan min puls utviklet seg ved graviditet [emoji5]

Når jeg ikke har vært gravid har pulsen begynt å synke noen dager før IKM også videre nedover etter mensen for så å stige igjen mot EL, så det har vært tydelig hvor det bærer.

Lykke til [emoji4]

Skal finne de innleggene i morgen når jeg har PC foran meg [emoji5][emoji1303] Her på appen er ikke innleggene nummerert [emoji15] Tusen takk for svar [emoji173]️ Dette er litt kult å følge med på!

Trenger å lufte noe og hva dere tror. Er litt forvirra [emoji12]

I januar skulle jeg ha EL 15 januar. Hadde masse EL slim 12 og 13 januar. Men ingenting 14 januar. Er veldig sikker på at jeg fikk EL 1 dag fortidlig og det så sånn ut på hvilepulsen min.

Så nå denne mnd, så var jeg ferdig med TR 3 februar og skal egentlig ha EL 11 februar. Men den 6 februar får jeg mye EL slim, har noe den 7 februar og ingenting 8 februar. Har heller ingen EL slim i dag, som er 2 dager før jeg egentlig skal ha EL. Og jeg pleier å ha mye EL slim 2 dager før EL. Så jeg sitter nå å tror jeg kanskje hadde EL allerede 8 februar. Men jeg blir heller ikke klok på hvilepulsen min [emoji12] hva tror dere?

Må si at jeg nå har gått til innkjøp av EL tester om det blir en ny PP! Blir jo helt gal av dette. Kroppen min har vært på klokka før.

Screenshot_20180209-112400.png

Trenger å lufte noe og hva dere tror. Er litt forvirra [emoji12]

I januar skulle jeg ha EL 15 januar. Hadde masse EL slim 12 og 13 januar. Men ingenting 14 januar. Er veldig sikker på at jeg fikk EL 1 dag fortidlig og det så sånn ut på hvilepulsen min.

Så nå denne mnd, så var jeg ferdig med TR 3 februar og skal egentlig ha EL 11 februar. Men den 6 februar får jeg mye EL slim, har noe den 7 februar og ingenting 8 februar. Har heller ingen EL slim i dag, som er 2 dager før jeg egentlig skal ha EL. Og jeg pleier å ha mye EL slim 2 dager før EL. Så jeg sitter nå å tror jeg kanskje hadde EL allerede 8 februar. Men jeg blir heller ikke klok på hvilepulsen min [emoji12] hva tror dere?

Må si at jeg nå har gått til innkjøp av EL tester om det blir en ny PP! Blir jo helt gal av dette. Kroppen min har vært på klokka før.

Vis vedlegget 243193
Jeg har også hatt mye EL-slim denne mnd. Fikk en dropp i pulsen CD8 + mye EL slim, så tok en EL-test, men den var heeelt negativ. Estimert EL på tirdag. Så en dropp i pulsen betyr ikke nødvendigvis at EL er. Mye som kan påvirke pulsen av andre ting, som søvn, alkohol osv osv. Her er min graf denne PP :D Spent på å se hvordan den blir over hegen :)

upload_2018-2-9_14-15-41.png

Argh... skikkelig furten jeg nå. Skulle aldri fulgt med på den teite pulsen. Etter EL gikk den litt opp, for så å gå nedover fra 3/4 DPO.... Så regner med alt håp er ute før jeg i det hele tatt fikk kjenne på spenningen :(
Screenshot_20180210-090649.png

Argh... skikkelig furten jeg nå. Skulle aldri fulgt med på den teite pulsen. Etter EL gikk den litt opp, for så å gå nedover fra 3/4 DPO.... Så regner med alt håp er ute før jeg i det hele tatt fikk kjenne på spenningen :(
Vis vedlegget 243310
Uff! Men ikke heng deg alt for mye opp i pulsen, den kan variere mer av forskjellige grunner! Hold motet oppe:Heartred

Vis vedlegget 243310

Det er jo ikke sikker forskning. Pulsen din kan jo påvirkes av alt mulig rart; som eksempel søvn, trening, alkohol. Kan jo hende den går opp igjen?

Positiv EL-test i går kveld og i dag. Få se om pulsen faller snart også. Men skal drikke vin i dag og det påvirker alltid hvilepulsen min mye, med å stige en del, så det ødelegger statistikken litt:wacky:

Vedlegg

• E27A7EE5-2874-4F70-8488-5CF388A80CF7.jpeg
    E27A7EE5-2874-4F70-8488-5CF388A80CF7.jpeg
    997,8 KB · Visninger: 101
Har ikke lest hele tråden og har kun hatt fitbit i noen måneder. Hva skjer med pulsen under syklusen? Kan det stemme at den stiger før eggløsning? Hvor mye går den opp og ned hos dere? Hva skjer med pulsen hvis man blir gravid?

Har ikke lest hele tråden og har kun hatt fitbit i noen måneder. Hva skjer med pulsen under syklusen? Kan det stemme at den stiger før eggløsning? Hvor mye går den opp og ned hos dere? Hva skjer med pulsen hvis man blir gravid?
Se på innlegg 34 side to. Der ser du hva som skjer med min syklus.

Se på innlegg 34 side to. Der ser du hva som skjer med min syklus.

Takk! Leit å se at du har hatt flere aborter og kjemiske du også. Hvilepulsen min har økt nå når jeg nærmer meg eggløsning, men det er kanskje pga IVF-medisiner siden jeg holder på med et IVF-forsøk og ikke pga at jeg er nært eggløsning. Så at din puls var lavest ved eggløsning og økte mot slutten av syklusen/positiv test.

Er mer sikker nå på at jeg hadde EL 8 februar [emoji12] skal egentlig ha i morgen. Men null EL slim. Og hadde mye EL slim 6 og noe 7 februar. Tørt 8 februar og vært det siden. Så tror EL kom 3 dager før denne gangen. Traff ikke EL helt da denne perioden. Hadde oss 6 og 9 februar. Så kan jo klaffe alikavell. Vi får se! Så da går jeg ut i fra EL 8 februar denne mnd. Er dere enig? og er da eventuelt 2 DPO allerede[emoji12]
Screenshot_20180210-175249.png

Er mer sikker nå på at jeg hadde EL 8 februar [emoji12] skal egentlig ha i morgen. Men null EL slim. Og hadde mye EL slim 6 og noe 7 februar. Tørt 8 februar og vært det siden. Så tror EL kom 3 dager før denne gangen. Traff ikke EL helt da denne perioden. Hadde oss 6 og 9 februar. Så kan jo klaffe alikavell. Vi får se! Så da går jeg ut i fra EL 8 februar denne mnd. Er dere enig? og er da eventuelt 2 DPO allerede[emoji12]Vis vedlegget 243382

Kan høres sånn ut å se sånn ut :D deilig å være tidligere ute enn man tror! Kan se ut som det er tilfelle for meg også denne mnd!

Kan høres sånn ut å se sånn ut :D deilig å være tidligere ute enn man tror! Kan se ut som det er tilfelle for meg også denne mnd!
Spennende! Er litt stressa over at vi kun da la inn aksjer 6 og 9 februar. Men det kan jo gå fordet. Men hadde vært litt mer rolig om vi hadde lakt inn aksjer den 7 i det minste også [emoji12]

En litt opp igjen på dagens... 6 DPO
Screenshot_20180211-094453.png

Back
Topp