Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Dagens puls er opp to hakk [emoji33] Nå skal det sies at jeg drakk et glass vin etter en evig tung dag på jobben i går, så det kaaaan jo være derfor. Men jeg håper det er babyhopp..!

Image1518342848.837937.jpg

Til sammenligning fant jeg pulsen til ei dame på Internett som hadde blitt gravid;

Image1518343013.449088.jpg

Hennes gikk fra 56 til 70 og hun var gravid, min har gått fra 56 til 66! Håper, håper, håper [emoji1317]

Dagens puls er opp to hakk [emoji33] Nå skal det sies at jeg drakk et glass vin etter en evig tung dag på jobben i går, så det kaaaan jo være derfor. Men jeg håper det er babyhopp..!

Vis vedlegget 243474

Til sammenligning fant jeg pulsen til ei dame på Internett som hadde blitt gravid;

Vis vedlegget 243475

Hennes gikk fra 56 til 70 og hun var gravid, min har gått fra 56 til 66! Håper, håper, håper [emoji1317]
Håper for deg :D så spennede! Er du 3 DPO?

Takk! Du, jeg vet ikke helt. Jeg hadde positiv EL-test for fem dager siden, og negativ for fire dager siden. Jeg vet ikke helt når jeg skal regne DPO fra [emoji23]
ikke så greit å vite alltid:wacky: jeg hadde positiv EL test i går og negativ i dag, så beregner 1 dpo fra i morgen tenker jeg:p

Ser ut som den bare falt tilbake til samme nivå som for 2 dager siden. Kanskje den lille hoppet i går var fordi du drakk vin? (mener du skrev at du gjorde det lørdag:rolleyes:) Håper det går veien din denne mnd!! :Heartred Når tenker du å teste denne mnd?

Hm, ja, kanskje det? Men jeg drakk bare et lite glass, trodde ikke det skulle gjøre store utslaget. Jeg håper at det bare var det, blir spennende å se hvordan pulsen er i morgen.

Jeg tror jeg kommer til å teste på søndag, men det kommer litt an på hvordan pulsen utvikler seg. Du da?

Tror jeg hadde EL 8 januar og ikke i går da den egentlig skulle være. Samme hvile puls i 3 dager nå. Gått fra hvile puls på 62 til 66. Kan det bety noe?
Screenshot_20180212-095746.png

Hm, ja, kanskje det? Men jeg drakk bare et lite glass, trodde ikke det skulle gjøre store utslaget. Jeg håper at det bare var det, blir spennende å se hvordan pulsen er i morgen.

Jeg tror jeg kommer til å teste på søndag, men det kommer litt an på hvordan pulsen utvikler seg. Du da?
Hm, nei et lite glass vin skulle kanskje ikke gjøre så stort utslag. Men du får se hvordan det blir de neste dagene :) Jeg er 1 DPO i dag :D tester første gang onsdag 22/2 tenkte jeg, da er jeg 11 DPO og har bursdag, så kan jo bli en fin bursdagsgave :p

Tror jeg hadde EL 8 januar og ikke i går da den egentlig skulle være. Samme hvile puls i 3 dager nå. Gått fra hvile puls på 62 til 66. Kan det bety noe? Vis vedlegget 243652

Pulsen min går opp noen hakk etter EL, og så etter noen dager går den nedover til mensen. Hvis man er gravid skal den gå oppover. Så hvis den fortsetter opp så er det kanskje Good News

Hm, nei et lite glass vin skulle kanskje ikke gjøre så stort utslag. Men du får se hvordan det blir de neste dagene :) Jeg er 1 DPO i dag :D tester første gang onsdag 22/2 tenkte jeg, da er jeg 11 DPO og har bursdag, så kan jo bli en fin bursdagsgave :p

Åh, det er den beste bursdagsgaven da ❤️ Håper for deg!

Pulsen min går opp noen hakk etter EL, og så etter noen dager går den nedover til mensen. Hvis man er gravid skal den gå oppover. Så hvis den fortsetter opp så er det kanskje Good News
Ja jeg hadde EL på det lille droppet. Men ikke hatt så høy hvilepuls siden forie pp, men ikke etter TR kom. Så jeg håper den stiger altså! Vil ikke inn i pp 6 [emoji12] første satt på pp 3 og siste på pp1.

Ja jeg hadde EL på det lille droppet. Men ikke hatt så høy hvilepuls siden forie pp, men ikke etter TR kom. Så jeg håper den stiger altså! Vil ikke inn i pp 6 [emoji12] første satt på pp 3 og siste på pp1.

Åh, skjønner deg veldig godt. Jeg er på PP5 selv, og har så veldig lyst til at det skal klaffe snart! Hadde selv EL for noen dager siden, så håper at vi begge har stigende puls de neste dagene [emoji1317][emoji1317]

7 DPO og pulsen steg noe i dag
Screenshot_20180212-165110.png

Back
Topp