Bilde??Min gikk ned også opp igjen når jeg var gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde??Min gikk ned også opp igjen når jeg var gravid
Håper for deg så spennede! Er du 3 DPO?Dagens puls er opp to hakk [emoji33] Nå skal det sies at jeg drakk et glass vin etter en evig tung dag på jobben i går, så det kaaaan jo være derfor. Men jeg håper det er babyhopp..!
Vis vedlegget 243474
Til sammenligning fant jeg pulsen til ei dame på Internett som hadde blitt gravid;
Vis vedlegget 243475
Hennes gikk fra 56 til 70 og hun var gravid, min har gått fra 56 til 66! Håper, håper, håper [emoji1317]
Håper for deg så spennede! Er du 3 DPO?
ikke så greit å vite alltid jeg hadde positiv EL test i går og negativ i dag, så beregner 1 dpo fra i morgen tenker jegTakk! Du, jeg vet ikke helt. Jeg hadde positiv EL-test for fem dager siden, og negativ for fire dager siden. Jeg vet ikke helt når jeg skal regne DPO fra [emoji23]
ikke så greit å vite alltid jeg hadde positiv EL test i går og negativ i dag, så beregner 1 dpo fra i morgen tenker jeg
Ser ut som den bare falt tilbake til samme nivå som for 2 dager siden. Kanskje den lille hoppet i går var fordi du drakk vin? (mener du skrev at du gjorde det lørdag) Håper det går veien din denne mnd!! Når tenker du å teste denne mnd?
Ser ut som den bare falt tilbake til samme nivå som for 2 dager siden. Kanskje den lille hoppet i går var fordi du drakk vin? (mener du skrev at du gjorde det lørdag) Håper det går veien din denne mnd!! Når tenker du å teste denne mnd?
Hm, nei et lite glass vin skulle kanskje ikke gjøre så stort utslag. Men du får se hvordan det blir de neste dagene Jeg er 1 DPO i dag tester første gang onsdag 22/2 tenkte jeg, da er jeg 11 DPO og har bursdag, så kan jo bli en fin bursdagsgaveHm, ja, kanskje det? Men jeg drakk bare et lite glass, trodde ikke det skulle gjøre store utslaget. Jeg håper at det bare var det, blir spennende å se hvordan pulsen er i morgen.
Jeg tror jeg kommer til å teste på søndag, men det kommer litt an på hvordan pulsen utvikler seg. Du da?
Tror jeg hadde EL 8 januar og ikke i går da den egentlig skulle være. Samme hvile puls i 3 dager nå. Gått fra hvile puls på 62 til 66. Kan det bety noe? Vis vedlegget 243652
Hm, nei et lite glass vin skulle kanskje ikke gjøre så stort utslag. Men du får se hvordan det blir de neste dagene Jeg er 1 DPO i dag tester første gang onsdag 22/2 tenkte jeg, da er jeg 11 DPO og har bursdag, så kan jo bli en fin bursdagsgave
Ja jeg hadde EL på det lille droppet. Men ikke hatt så høy hvilepuls siden forie pp, men ikke etter TR kom. Så jeg håper den stiger altså! Vil ikke inn i pp 6 [emoji12] første satt på pp 3 og siste på pp1.Pulsen min går opp noen hakk etter EL, og så etter noen dager går den nedover til mensen. Hvis man er gravid skal den gå oppover. Så hvis den fortsetter opp så er det kanskje Good News
Ja jeg hadde EL på det lille droppet. Men ikke hatt så høy hvilepuls siden forie pp, men ikke etter TR kom. Så jeg håper den stiger altså! Vil ikke inn i pp 6 [emoji12] første satt på pp 3 og siste på pp1.
Når var EL? Se på min over her... den gikk også ned etter EL, men opp igjen i dag
Når var EL? Se på min over her... den gikk også ned etter EL, men opp igjen i dag
Tja... håpet økte jo litt når den steg igjen.. men har liksom ikke helt troen altsåTror jeg er 5 dpo i dag. Din ser veldig lovende ut da!