Jepp! Ikke fått positivt før 12 dpo i noen av mine svangerskap. Dette er nr 3 [emoji4]Men testet du helt negativt dagene før? [emoji39] Gratulerer med spire i magen [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Ikke fått positivt før 12 dpo i noen av mine svangerskap. Dette er nr 3 [emoji4]Men testet du helt negativt dagene før? [emoji39] Gratulerer med spire i magen [emoji7]
Da får jeg håpe videre noen dager til [emoji1]Jepp! Ikke fått positivt før 12 dpo i noen av mine svangerskap. Dette er nr 3 [emoji4]
13 dpo, ny negativ test og dalende puls [emoji17] Vis vedlegget 251500
Jeg fikk et dropp før positiv test også [emoji4] så ser jo lovende ut!Hvilepulsen synker ikke. Negativ test i mårrest 9 dpo.
Samme her[emoji849]
Jeg håper og håper [emoji7]Jeg fikk et dropp før positiv test også [emoji4] så ser jo lovende ut!
[emoji17] Vi får satse på januarbaby [emoji173]️ Mensen er ikke kommet her enda, men jeg er ferdig med å teste nå. Håper bare den kommer så den er ferdig snart. Noe dritt å gå og vente på når man vet at man ikke er gravid [emoji17] Ikke kommet hos deg heller?
Hei dere[emoji5] jeg kom over denne tråden deres og syntes det var så interessant å følge. Melder meg inn her jeg også. Hadde Positiv EL test 24/3 og regner med at egget slapp 25. Er ca 10 DPO i dag. Vært ekstremt PMS de siste dagene og masse mensmurringer så jeg har mistet håpet denne PP perioden. IKM på fredag 5/4 og ser at pulsen min har begynt å droppe de to siste dagene. Blir spennende å følge pulsen neste PP så fort mensen kommer nå. Vis vedlegget 251761Vis vedlegget 251762
Hei dere[emoji5] jeg kom over denne tråden deres og syntes det var så interessant å følge. Melder meg inn her jeg også. Hadde Positiv EL test 24/3 og regner med at egget slapp 25. Er ca 10 DPO i dag. Vært ekstremt PMS de siste dagene og masse mensmurringer så jeg har mistet håpet denne PP perioden. IKM på fredag 5/4 og ser at pulsen min har begynt å droppe de to siste dagene. Blir spennende å følge pulsen neste PP så fort mensen kommer nå. Vis vedlegget 251761Vis vedlegget 251762
Nei her skjer det ingenting 13 dpo. NEG test i dag og. Har ett håp på tr skal komme nå, for da får jeg bekreftet el iallfall [emoji4] men hvis ikke hun kommer så må jeg fint bare vente. Fatter ikke det skal være så tull denne gang etter prevensjonsslutt. Aldri hatt problemer med det før. Men er eldre nå så er nok mye av grunnen
Pulsen opp et par hakk, negativ test og ingen mens. 14dpo i dag [emoji849] Vis vedlegget 251781Vis vedlegget 251782
Ingen mens i sikte her heller [emoji849][emoji23] tror vi blir lurt [emoji85]