Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

13 dpo, ny negativ test og dalende puls [emoji17]
IMG_0102.jpg
 
12 dpo negativ test og bare ett hakk opp på pulsen siden i går[emoji849] da er løpet kjørt denne pp.
IMG_3375.JPG
 
Hvilepulsen synker ikke. Negativ test i mårrest 9 dpo.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180403-165103_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180403-165103_Fitbit.jpg
    24,3 KB · Visninger: 88
Samme her[emoji849]

[emoji17] Vi får satse på januarbaby [emoji173]️ Mensen er ikke kommet her enda, men jeg er ferdig med å teste nå. Håper bare den kommer så den er ferdig snart. Noe dritt å gå og vente på når man vet at man ikke er gravid [emoji17] Ikke kommet hos deg heller?
 
[emoji17] Vi får satse på januarbaby [emoji173]️ Mensen er ikke kommet her enda, men jeg er ferdig med å teste nå. Håper bare den kommer så den er ferdig snart. Noe dritt å gå og vente på når man vet at man ikke er gravid [emoji17] Ikke kommet hos deg heller?

Nei her skjer det ingenting 13 dpo. NEG test i dag og. Har ett håp på tr skal komme nå, for da får jeg bekreftet el iallfall [emoji4] men hvis ikke hun kommer så må jeg fint bare vente. Fatter ikke det skal være så tull denne gang etter prevensjonsslutt. Aldri hatt problemer med det før. Men er eldre nå så er nok mye av grunnen
 
Dpo 13 og går nedover, nå håper jeg tr har tenkt å vise seg denne gang![emoji85]
IMG_3382.JPG
 
Hei dere[emoji5] jeg kom over denne tråden deres og syntes det var så interessant å følge. Melder meg inn her jeg også. Hadde Positiv EL test 24/3 og regner med at egget slapp 25. Er ca 10 DPO i dag. Vært ekstremt PMS de siste dagene og masse mensmurringer så jeg har mistet håpet denne PP perioden. IKM på fredag 5/4 og ser at pulsen min har begynt å droppe de to siste dagene. Blir spennende å følge pulsen neste PP så fort mensen kommer nå.
IMG_1168.jpg
Image1522840304.113188.jpg
 
Hei dere[emoji5] jeg kom over denne tråden deres og syntes det var så interessant å følge. Melder meg inn her jeg også. Hadde Positiv EL test 24/3 og regner med at egget slapp 25. Er ca 10 DPO i dag. Vært ekstremt PMS de siste dagene og masse mensmurringer så jeg har mistet håpet denne PP perioden. IKM på fredag 5/4 og ser at pulsen min har begynt å droppe de to siste dagene. Blir spennende å følge pulsen neste PP så fort mensen kommer nå. Vis vedlegget 251761Vis vedlegget 251762

Ja, ikke sant det er interessant? Jeg skjønte på pulsen at testen kom til å bli positiv. Fra 7 dpo gikk den bare oppover [emoji16]
 
Hei dere[emoji5] jeg kom over denne tråden deres og syntes det var så interessant å følge. Melder meg inn her jeg også. Hadde Positiv EL test 24/3 og regner med at egget slapp 25. Er ca 10 DPO i dag. Vært ekstremt PMS de siste dagene og masse mensmurringer så jeg har mistet håpet denne PP perioden. IKM på fredag 5/4 og ser at pulsen min har begynt å droppe de to siste dagene. Blir spennende å følge pulsen neste PP så fort mensen kommer nå. Vis vedlegget 251761Vis vedlegget 251762

Siden jeg så innlegget ditt har jeg begynt å tro at jeg kanskje hadde EL igår eller idag, for kurven vår var ganske lik syntest jeg og jeg vet ikke egentlig når min EL var[emoji1][emoji1376] Bra vi la inn litt aksjer da[emoji87] Lykke til!Vis vedlegget 251773
 
Hehe, vet ikke om bildet mitt ble med på forrige innlegg nå nettopp, så poster en gang til for sikkerhetsskyld[emoji23]
IMG_0798.jpg
 
Nei her skjer det ingenting 13 dpo. NEG test i dag og. Har ett håp på tr skal komme nå, for da får jeg bekreftet el iallfall [emoji4] men hvis ikke hun kommer så må jeg fint bare vente. Fatter ikke det skal være så tull denne gang etter prevensjonsslutt. Aldri hatt problemer med det før. Men er eldre nå så er nok mye av grunnen

Uff [emoji17] Håper det ordner seg fort for deg [emoji173]️
 
Pulsen opp et par hakk, negativ test og ingen mens. 14dpo i dag [emoji849]
IMG_0123.jpg
IMG_0118.JPG
 
Back
Topp