Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt idiotisk at kroppen bruker tid på dette her! Kan ikke bare mensen komme da så vi får begynt på ny pp? [emoji35][emoji1306]
EL 25.mars. Hvilepulsen gikk litt ned i dag. Negativ test 10 dpo... [emoji852]
Skal hvilepulsen da øke igjen nå? Nei må vel fortsette å ha håp fram mot tr 9/10.april [emoji4]Kan være festedipp
Jeg hadde det sist.
Egget skal jo festes mellom dag 6 og 10.
Ikke gi opp enda
Ja, de var faktisk det. Tester du etter EL? Morsomt med alt man kan følge med på i disse prøveperiode syntes jeg. Men ganske slitsom ogsåHehe, vet ikke om bildet mitt ble med på forrige innlegg nå nettopp, så poster en gang til for sikkerhetsskyld[emoji23]Vis vedlegget 251778
Hvor mange dpo?Fikk et ørlite håp når jeg så at pulsen har steget i dag.. i dag har mensmurringene gitt seg, men fortsatt fryktelig pms. Huff, slitsomt når kroppen tuller så fælt.
Ja, de var faktisk det. Tester du etter EL? Morsomt med alt man kan følge med på i disse prøveperiode syntes jeg. Men ganske slitsom også
Nei jeg tester ingenting enda, tenkte jeg skulle klare å holde meg unna det stresset liiiiitt til[emoji28] Så har hatt ganske mangen ganger jeg har trodd at jeg har hatt EL mellom 23 mars og til nå! Haha[emoji23] Følt meg «hormonell» de siste to dagene, så enten er det kanskje noe EL på gang eller så er jeg mer stabil i syklusen enn jeg trodde og TR er på vei[emoji848]
11 dpo i dag, pulsen kryper oppover. Lurer på om jeg skal ta en ny test i kveld[emoji28]Vis vedlegget 251959
Håpe håpe [emoji1][emoji1]
Vis vedlegget 252013
Ikm i dag, pulsen opp et hakk og jeg er DEFINITIVT IKKE gravid (gynekologens ord i går), så ikke stol for mye på pulsen, damer [emoji4] Den kan definitivt tulle med deg! Ikke fått mensen enda da, men allikevel..
Hvordan kunne gyn være så sikker? Pleier du å gå over tiden?