Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Er 11 dpo, litt usikker på når jeg forventer mensen. Har litt ustabile sykluser. Appene mine sier torsdag, magen min (menssmerter) sier i morgen eller tirsdag [emoji5]
Håper pulsen din stiger i morgen! [emoji4]
 
Her er min «nye» hvilepuls etter jeg begynte å måle hele døgnet. Unntaket er det ene hoppet dere ser for der gikk klokka tom for strøm på natten. Så har lært nå at den må lades før leggetid[emoji23][emoji85]
Dpo 11, og lav puls. Så tviler på det klaffet denne pp[emoji849]
IMG_3372.JPG
 
Håper og tror jeg hadde EL enten rundt 23. eller 29.[emoji848] skulle vært EL 24. viss alt hadde vært etter skjema siden TR begynte den 10. mars, men syklusen er nok ikke sååå stabil pluss at jeg var kraftig forkjølet rett før EL skulle komt! Blir spennende å se når/om tanta kommer! Dette er andre syklusen min med fitbit, har fortsatt null snøring på når EL er fordi jeg ikkje får den slimklumpen lenger som ga utvetydig beskjed om når det var på tide å hoppe i halmen[emoji1] Orker ikke tanken på å tempe endå, vil «ta det litt cool»..[emoji51] hadde litt brunt i slimet den 27. og 28., vet ikkje helt hva det skulle bety, var da 2-3 dager siden aksjeinnlegg men ble da nye askjer natt til 29. [emoji28]haha vel vel, fingrene krysset og håper det ikke blir mer slim nå! Og syns fortsatt jeg ligger mystisk høyt mtp at hvilepuls var rundt 60 i begynnelsen.. håper alle har en fin dag![emoji5]
IMG_0785.jpg
 
Håper og tror jeg hadde EL enten rundt 23. eller 29.[emoji848] skulle vært EL 24. viss alt hadde vært etter skjema siden TR begynte den 10. mars, men syklusen er nok ikke sååå stabil pluss at jeg var kraftig forkjølet rett før EL skulle komt! Blir spennende å se når/om tanta kommer! Dette er andre syklusen min med fitbit, har fortsatt null snøring på når EL er fordi jeg ikkje får den slimklumpen lenger som ga utvetydig beskjed om når det var på tide å hoppe i halmen[emoji1] Orker ikke tanken på å tempe endå, vil «ta det litt cool»..[emoji51] hadde litt brunt i slimet den 27. og 28., vet ikkje helt hva det skulle bety, var da 2-3 dager siden aksjeinnlegg men ble da nye askjer natt til 29. [emoji28]haha vel vel, fingrene krysset og håper det ikke blir mer slim nå! Og syns fortsatt jeg ligger mystisk høyt mtp at hvilepuls var rundt 60 i begynnelsen.. håper alle har en fin dag![emoji5] Vis vedlegget 251336
Krysser fingrene for at det er en spire som gjør hvilepulsen høy [emoji177]
 
Her er min «nye» hvilepuls etter jeg begynte å måle hele døgnet. Unntaket er det ene hoppet dere ser for der gikk klokka tom for strøm på natten. Så har lært nå at den må lades før leggetid[emoji23][emoji85]
Dpo 11, og lav puls. Så tviler på det klaffet denne pp[emoji849]
Vis vedlegget 251335
Oj du har lav hvilepuls [emoji39]
Er vel ikke alle som får økt puls? Krysser enda fingrene for deg [emoji177]
 
Gratulerer [emoji7][emoji7][emoji7]
Har du testet dagene før og fått helt negativ?

Nei, testa torsdag, helt negativt. Reiste bort og prøvde å glemme det... Så testet jeg søndag, men det var feil på testen. Kom ikke opp kontrollstrek en gang... så vet egentlig ikke hvor tidlig den ble positiv. Tipper kanskje lørdag i alle fall, siden den var klart positiv på totimersurin i dag :)
 
Nei, testa torsdag, helt negativt. Reiste bort og prøvde å glemme det... Så testet jeg søndag, men det var feil på testen. Kom ikke opp kontrollstrek en gang... så vet egentlig ikke hvor tidlig den ble positiv. Tipper kanskje lørdag i alle fall, siden den var klart positiv på totimersurin i dag :)
Da gir du håp for meg som testet helt negativt i dag 8 dpo [emoji4]
Håper spiren din sitter hele veien [emoji177][emoji177]
 
Back
Topp