Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Så koselig [emoji7] Gleder meg enormt til å fortelle min mor at hun skal få sitt første barnebarn[emoji173]️ Min er også litt på den ventingen, men jeg vet ikke om jeg klarer det [emoji38]

Ikke sant! Det er så koselig! Mine foreldre er veldig unge, og selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å fortelle om deres første barnebarn, så er det litt mer stas for mannen. Faren hans er 70 og venter fortsatt på første barnebarn. Det blir så kos!
 
Her er min 5+0 [emoji4] eggløsningen tror jeg var 6 mars [emoji4]
Screenshot_20180329-094558.png
 
Ja et det min har gjort når jeg kun har brukt den på dagtid. Jeg hadde bare en registrering på 39 i natt, og resten av natta på 48-57. Og da har den regnet ut at min gjennomsnitts puls i dag er 48? Kan det stemme?[emoji848]

Hvilepulsen er veldig individuell. 48 er ikke farlig lavt, har selv 45-46 på det laveste i syklusen, som Fitbit regner ut. Er ikke i kanonform, men helt Ok. Toppidrettsutøvere kan ha ned i 25... :) Best måling fås når du har klokken på hele døgnet.
 
Hvilepulsen er veldig individuell. 48 er ikke farlig lavt, har selv 45-46 på det laveste i syklusen, som Fitbit regner ut. Er ikke i kanonform, men helt Ok. Toppidrettsutøvere kan ha ned i 25... :) Best måling fås når du har klokken på hele døgnet.

Min situasjon er vel heller motsatt, kan ikke forstå hvordan en vanlig slank 26åring kan ha hvilepuls på opptil 83 (tydeligvis), og den har steget jamnt siden desember da jeg fikk fitbiten, da hadde jeg rundt 60[emoji28] er «nede» i rundt 69 nå..
 
Min situasjon er vel heller motsatt, kan ikke forstå hvordan en vanlig slank 26åring kan ha hvilepuls på opptil 83 (tydeligvis), og den har steget jamnt siden desember da jeg fikk fitbiten, da hadde jeg rundt 60[emoji28] er «nede» i rundt 69 nå..

Hehe, sikkert arvelig belastet :)
Sjekket hva foreldrene dine har? Mine er inaktive, men har likevel ca 60 i hvilepuls :)
 
Ikke sant! Det er så koselig! Mine foreldre er veldig unge, og selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å fortelle om deres første barnebarn, så er det litt mer stas for mannen. Faren hans er 70 og venter fortsatt på første barnebarn. Det blir så kos!

Ååå så koselig med svigerfar da! Tipper han blir strålende glad [emoji5] Tipper dine foreldre også blir superglad jeg!
 
Ikke fortvil! Min gikk veldig ned noen dager før IKM. Positiv test 22 mars [emoji4]Vis vedlegget 250952

Takk [emoji173]️ Var inne og så på din kurve igjen og trøstet meg litt med det [emoji5] Men jeg har ingen symptomer eller godfølelse denne gangen heller [emoji849] Skulle nesten ønske jeg ble dritkvalm [emoji38][emoji849]
 
Takk [emoji173]️ Var inne og så på din kurve igjen og trøstet meg litt med det [emoji5] Men jeg har ingen symptomer eller godfølelse denne gangen heller [emoji849] Skulle nesten ønske jeg ble dritkvalm [emoji38][emoji849]
Eneste jeg kjente før positiv test var at det brant litt i brystvortene. Men det kunne like gjerne være PMS [emoji12] symptomene er ikke mange nå heller. Tisser oftere, litt treg i magen, litt mer trøtt og litt vondt i puppene. Ingen kvalme enda [emoji4]
 
Eneste jeg kjente før positiv test var at det brant litt i brystvortene. Men det kunne like gjerne være PMS [emoji12] symptomene er ikke mange nå heller. Tisser oftere, litt treg i magen, litt mer trøtt og litt vondt i puppene. Ingen kvalme enda [emoji4]

Så herlig [emoji7] Håper jeg følger etter og blir «smittet» av deg [emoji38]
 
Ser dette lovende ut? EL den 25.mars.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180401-084347_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180401-084347_Fitbit.jpg
    24,7 KB · Visninger: 79
IMG_0096.jpg

Og negativ test to dager på rad. 11DPO i dag og menssmertene er på plass [emoji17]
 
Back
Topp