Noen som er fornøyd med å være høygravid???

Jeg elsket å være gravid selv om jeg kastet opp flere ganger om dagen i 9 mnd:p begynte i uke 6 og 8. Men det er virkelig helt fantastisk å være gravid å ha den store magen:) nå har vi 3 barn å er ferdig men jeg skulle gjerne vært gravid flere ganger til:) nyt tiden som gravid:) den er fantastisk:)

De positive tingene med å være høygravid (eller gravid i det hele tatt) :
*forventningene og spenneningen over hvem den lille inni der er.
*det å se hvor mye vordende far gleder seg til han får se og holde den lille prinsessa si! (Denne overgår faktisk det meste)
*sparkene og livstegnene fra Lillemor som allerede får meg til å glede meg enda mer til å bli bedre kjent med henne!
*at alt kan unnskyldes med graviditet og hormoner :p

Ellers ser jeg nok mer frem til hun kommer ut :)

De positive tingene med å være høygravid (eller gravid i det hele tatt) :
*forventningene og spenneningen over hvem den lille inni der er.
*det å se hvor mye vordende far gleder seg til han får se og holde den lille prinsessa si! (Denne overgår faktisk det meste)
*sparkene og livstegnene fra Lillemor som allerede får meg til å glede meg enda mer til å bli bedre kjent med henne!
*at alt kan unnskyldes med graviditet og hormoner :p

Ellers ser jeg nok mer frem til hun kommer ut :)
Enig!

...å slippe oppvasken på hytta fordi man er høygravid er ganske kjekt i grunnen. ;)

Kjenner at jeg kommer til å savne bevegelsene inni magen! Veldig fornøyd med de;)
Det er så utrolig hvilket liv det er og hvordan det føles! Vet det føles tomt etterpå, og siden dette er siste gang for min del, prøver jeg å nyte og føle på bevegelsene flere ganger per dag:) ❤️

Back
Topp