Noen som er fornøyd med å være høygravid???

Jeg hadde sååå lyst på stekte nudler og vårruller til kvelds idag, og mannen bare "jammen det kunne han da kjøre ut å hente" :o Enda en fordel med å være høygravid: mannen ville aldri dratt ut frivillig for å hente mat på en onsdag hvis jeg ikke var sprenggravid. :p

Han har også jakta på isbilen for meg idag og kom hjem med 3 esker is. :D Ikke rart vekta skyter i været, bare å nyte de siste ukene før det bærer over på gulrøtter og vann. :p

Snille mannen :D

Mannen har vist flere gode sider i svangerskapet, snakk om å ta hensyn, stille opp, ta over oppgaver i hjemmet jeg vanligvis gjør og varte meg ekstra opp - uten å nøle eller klage en eneste gang ❤️:D

Snille mannen :D

Mannen har vist flere gode sider i svangerskapet, snakk om å ta hensyn, stille opp, ta over oppgaver i hjemmet jeg vanligvis gjør og varte meg ekstra opp - uten å nøle eller klage en eneste gang ❤️:D
Herlig når mannfolka trår til slik mens vi ruger. :) Mannen fortsatte slik etter fødsel sist, serverte mat og støvsugde mens jeg ammet, og så vaska han opp med babyen i bæresjal. :rolleyes: DA vet man at man har funnet den rette mannen. ;)

Leste en interessant artikkel sist jeg gikk gravid om at trivsel med svangerskapet har en sammenheng med hvor godt man har det mens man er gravid, også i parforholdet. Føler det stemmer veldig godt her iallfall. :)

Syns det er fint at det er en tråd om det positive, selv om jeg ikke tilhører den kategorien som har et fint svangerskap. Tvert imot, men ser det positive i det at om noen få uker har man en skatt i armene og at alt dette slitet er verdt det :)

Så heldig du er! :) Ingenting er bedre enn et friskt svangerskap.

Hadde du plager sist da?

Jeg hadde mindre plager første gang, har inntrykk av at det er ganske vanlig. Men stortrives med å være høygravid, selv om rygg og bekken krangler enkelte dager. :)

Sist hadde jeg en del småplager, vondt i bekken, halsbrann og sånne ting. Så forventa ikke at dette svangerskapet skulle bli så lett. Er veldig takknemlig for det. Det er så herlig å være høygravid om våren. <3

Av en eller annen merkelig grunn er bekkenet plutselig blitt myyye bedre, har nesten ikke vondt mer. Litt ryggverk etter en lang dag på beina, men ellers ingen vondter. :) Babyen har ikke festa seg enda, så er ikke derfor. Men jeg klager ikke på det!

Herlig med permisjon og fri hver dag, enda jeg bare har hatt fri i helgen så langt. :p Godt med påske og familiekos. :cool:

Vi reiser på hytta seinere i påsken, spent på om jeg tørr å gå ut på ski...og om jeg får skisko på de hovne beina mine. :p Det største problemet er egentlig at ingen av uteklærne mine passer. :p

Av en eller annen merkelig grunn er bekkenet plutselig blitt myyye bedre, har nesten ikke vondt mer. Litt ryggverk etter en lang dag på beina, men ellers ingen vondter. :) Babyen har ikke festa seg enda, så er ikke derfor. Men jeg klager ikke på det!

Herlig med permisjon og fri hver dag, enda jeg bare har hatt fri i helgen så langt. :p Godt med påske og familiekos. :cool:

Vi reiser på hytta seinere i påsken, spent på om jeg tørr å gå ut på ski...og om jeg får skisko på de hovne beina mine. :p Det største problemet er egentlig at ingen av uteklærne mine passer. :p

Mitt bekken bedra seg også på noen steder her helt plutselig... Men her er han festet godt ned i bekkenet da så kan ha stabilisert litt med det... Fortsatt mye vondt i skambeinet og i hoftene når jeg har gått litt... Men fått så mye energi tilbake igjen :) ikke så veldig mye som blir gjort fra dag til dag, men er jo sååå fornøyd med meg selv når jeg får unna litt :)

Mitt bekken bedra seg også på noen steder her helt plutselig... Men her er han festet godt ned i bekkenet da så kan ha stabilisert litt med det... Fortsatt mye vondt i skambeinet og i hoftene når jeg har gått litt... Men fått så mye energi tilbake igjen :) ikke så veldig mye som blir gjort fra dag til dag, men er jo sååå fornøyd med meg selv når jeg får unna litt :)
Godt å føle at man har litt energi da! :)

Her er jeg veldig sliten om morran, merkelig nok. Men tar det rolig og drikker kaffe en times tid så kommer det seg utover dagen. Bobler av energi utover ettermiddagen, men er frustrerende når kroppen sier stopp pga ryggverk mens jeg så gjerne vil styre og gjøre alt mulig. :p

Godt å føle at man har litt energi da! :)

Her er jeg veldig sliten om morran, merkelig nok. Men tar det rolig og drikker kaffe en times tid så kommer det seg utover dagen. Bobler av energi utover ettermiddagen, men er frustrerende når kroppen sier stopp pga ryggverk mens jeg så gjerne vil styre og gjøre alt mulig. :p

Ja, jeg over jo veldig dårlig på natta så vanskelig å komme seg igang på morgenen, men når jeg bare har kommet meg opp, fått en dusj og litt mat så kommer energien og lysten til å fikse og ordne her hjemme og ut å få frisk luft :) deilig!!

Som jeg gleder meg til permisjonsstart neste uke...weeeii

I natt har jeg sovet i 9 timer uavbrutt!!! Ikke engang opp på do! :D :D tror det er første gang på et par måneder :p

I natt har jeg sovet i 9 timer uavbrutt!!! Ikke engang opp på do! :D :D tror det er første gang på et par måneder :p
Så deilig!!
Da hadde jeg tissa på meg når jeg hadde satt meg opp men :-P

Imponerende! Som regel er jeg så sprekkeferdig når jeg våkner i 03-tiden at jeg har mageknip og kynnere helt til jeg har vært på do. :p

Disse menssmertene jeg har hatt de siste to dagene har gjort meg altfor spent og forventningsfull. :p I forhold til at det enda er 3 uker til termin er det jo altfor tidlig å forvente fødsel føler jeg. :p

Imponerende! Som regel er jeg så sprekkeferdig når jeg våkner i 03-tiden at jeg har mageknip og kynnere helt til jeg har vært på do. :p

Haha ja, det er jo normalen her også :p men så på urinen at jeg var ganske dehydrert, så har drukket masse vann i dag siden jeg sto opp :)

Back
Topp