Selv om jeg syter med plager her og der, og følelsen av å være tjukk i en kropp som ikke er helt min, stortrives jeg som gravid. Det å kunne lage et helt nytt liv inni magen og kjenne på sparkene hver dag er noe helt unikt, som dessverre ikke alle får ha muligheten til å oppleve. Og ikke minst, jeg kan spise all den smartiesen jeg bare orker!! Hehe....
Jeg var veldig svartmalt for noen dager siden, men etter å ha lest denne tråden lysnet faktisk hverdagen en god del for meg. For det er litt med det at omgås en bare negativitet smitter det over, så tusen takk til Marian87 for også positive tanker!
Er så blandet disse følelsene, ene øyeblikket har jeg lyst å føde og i det neste har jeg lyst å bare fortsette å ha henne inni magen, for alt i alt går tia så alt for fort! Og jeg vet at det kommer til å bli så rart og tomt uten de daglige sparkene når hun har kommet ut
Og starten på dagen i dag er for meg verdt å feire; jeg fikk klemt ut råmelk fra brystet! Merkelig at en skal bli så glad for det i grunn.....