Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg! Men hvordan regner dere hvor langt på vei dere er? Jeg regnet fra befruktning. Men legen på sykehuset regnet fra innsett. Så enten er jeg 8+0, eller 7+2.
Da er du 1 uke lengre enn meg, evnt 1 dag.. Skjønner ikke helt denne utregninga..Tror vi er en del
Jeg er 6+5 i dag, skal på ul på fredag for å se hvordan mageboeren har det <3 hadde ICIS og tesa på mannen
Hva er Aih?Aih barn her...;-)
Skal på tul om 8 dager ;-)
Jeg skal også på ul på fredagJeg også, 8+0 uker i dag og skal på 1. UL på fredag.
smme som IUI, jeg har hatt ivf medisinene i lav dose, ikke hatt egguttak, men kunstig insemisjon av partners sæd.Hva er Aih?
hurra <3 <3Mitt datter er IVF barn, og denne gangen greide vi det naturlig!! Kom som et skjokk, men det beste sjokket ever!
Så spennende med ul - jeg skal også på ul på fredagTror vi er en del
Jeg er 6+5 i dag, skal på ul på fredag for å se hvordan mageboeren har det <3 hadde ICIS og tesa på mannen
Hehe, kan forstå at det kom som et sjokk ja - verdens beste sjokkMitt datter er IVF barn, og denne gangen greide vi det naturlig!! Kom som et skjokk, men det beste sjokket ever!
Så spennende!! Jeg har også ul på fredag...Jeg også, 8+0 uker i dag og skal på 1. UL på fredag.