Noen fra sørlandet ?

Tok en graviditets test idag for å forsikre meg om at jeg enda er gravid:-P hehe
Kan ikke bli noe sterkere så det er jo et bra tegn :-)
Er liksom enda litt ubegripelig at har en liten mini baby i magen ❤❤

Tok en graviditets test idag for å forsikre meg om at jeg enda er gravid:p hehe
Kan ikke bli noe sterkere så det er jo et bra tegn :)
Er liksom enda litt ubegripelig at har en liten mini baby i magen ❤❤
Hehe.. Det føles litt uvirklig en stund! Jeg vurderer å ta en test selv senere i uka bare for å se om det stemmer, føler meg jo ikke gravid. Sist gang gikk det ikke opp skikkelig for hverken meg eller mannen før vi hadde sett lille på OUL :)

Hehe.. Det føles litt uvirklig en stund! Jeg vurderer å ta en test selv senere i uka bare for å se om det stemmer, føler meg jo ikke gravid. Sist gang gikk det ikke opp skikkelig for hverken meg eller mannen før vi hadde sett lille på OUL :)

Sitter ofte å ser på babyting og tenker at når jeg blir gravid så ønsker jeg meg det og det, så går det opp for meg at jeg faktisk er gravid :-P

Tror det kommer til å bli mer virkelig etter tidlig ul da vi hører hjertebank ❤

Sitter ofte å ser på babyting og tenker at når jeg blir gravid så ønsker jeg meg det og det, så går det opp for meg at jeg faktisk er gravid :p

Tror det kommer til å bli mer virkelig etter tidlig ul da vi hører hjertebank ❤
Det er en rar følelse når man kommer på at man er gravid, spesielt nå i begynnelsen er det lett å glemme om man ikke har masse symptomer.

Skal på tidlig UL 2.Oktober, gleder meg som bare det :-)
Skal til høyer og vik i Kr.sand :-)

Jepp.. kr.sand :)

Jeg er fra Kvinesdal :-) en liten bygd rett under to timer fra kr.sand og 30min fra Flekkefjord :-)

Back
Topp